Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik żarowy Thunder Tiger GP-28

03-07-2015, 6:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 200 zł     
Użytkownik kokoszka291
numer aukcji: 5477749868
Miejscowość Jelenia Góra
Wyświetleń: 71   
Koniec: 03-07-2015 06:26:19

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Całość / die cast
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam sprzedam nowy silnik żarowy Thunder Tiger GP- 28 silnik nigdy nie był używany. Specyfikacja w opisie poniżej podaje również tel. kontaktowy: 692-[zasłonięte]-700 Nowe silniki Serii GP firmy Thunder Tiger zostały zaprojektowane i wyprodukowane pod oznaczeniem "Green Power". Silniki tej serii charakteryzują się jednoczęściowej obudowie gaźnika z zintegrowanym gaźnikiem w celu zmniejszenia ilości części silnika. Mniejsza ilość części oznacza mniej elementów, które mogą się ew. zepsuć. Istnieje możliwość zamontowania silnika na dwóch listwach (klasyczne łoże 2-ramienne) lub za pomocą trzech śrub montowanych "po trójkącie" do prostopadłej wręgi. Do silnika dołączony jest specjalny 3-komorowy tłumik zapewniający maksymalną wydajność przy obniżonym zużyciu paliwa i poziomie wytwarzanego hałasu. Wszystkie elementy silników firmy Thunder Tiger produkowane są przy użyciu najnowocześniejszych technologii z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów. Każdy silnik poddawany jest serii rygorystycznych testów mających na celu sprawdzenie jakości wykonania, dzięki czemu możemy być pewni, że produkt, który otrzymujemy posłuży nam bezawaryjnie przez długie lata. Dzięki dziecinnie prostej regulacji i obsłudze, szerokim zakresie używanych śmigieł i bezawaryjności, silnik polecany jest zarówno dla początkujących modelarzy, jak również dla doświadczonych modelarzy latających szybkimi, lekkimi sportowymi modelami samolotów. Dane techniczne : Pojemność: .277 (4.53 cm 3 ) Zakres obr./min.: 2,500 - 16,000 Średnica tłoka : 18.7 mm Skok tłoka : 16.5 mm Moc: 0,7 KM przy 15,000 obr/min. Waga: 221,1 g Charakterystyka silnika : Zaprojektowany z myślą o niewielkich sportowych modelach spalinowych Jednoczęściowa obudowa gaźnika Aluminiowy tłok z mosiężnym cylindrem krytym warstwą niklu Gaźnik opatrzony sprężynami dystansującymi przy zaworach powietrza i odchyloną ukośnie igłą regulacji wysokich obrotów zaprojektowany został z myślą o możliwie najłatwiejszej regulacji obrotów silnika. Aluminiowe elementy wycinane w technologii CNC: głowica, pokrywa skrzyni korbowej i kołpaczek dociskowy nie tylko są bardzo lekkie, ale i doskonale odprowadzają ciepło z silnika. System podwójnych mocowań silnika Przedni wydech z portem na przymocowanie 3-komorowego tłumika