Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silnik żarowy Thunder Tiger GP-18

03-07-2015, 5:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 150 zł     
Użytkownik kokoszka291
numer aukcji: 5477744763
Miejscowość Jelenia Góra
Wyświetleń: 104   
Koniec: 03-07-2015 06:17:15

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Całość / die cast
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam sprzedam silnik żarowy Thunder Tiger GP- 18, silniczek ma wypalone nie cały litr paliwa jest w stanie idealnym.Po każdym użytkowaniu zalewany specjalnym olejem neutralizującym szkodliwy wpływ nitrometanu specyfikacja w opisie poniżej podaje również tel. kontaktowy: 692-[zasłonięte]-700 Silniki serii GP firmy Thunder Tiger zostały zaprojektowane w nowoczesnej technologii komputerowej CAD, pozwalającej na uzyskiwanie wysokiej wydajności silników, łatwych w obsłudze i konserwacji. Główne komponenty silnika wykonane są z najwyższej jakości materiałów wytwarzanych techniką CNC, zapewniającą wysoką jakość oraz niezawodność produktu. Dzięki dziecinnie prostej regulacji i obsłudze, szerokim zakresie używanych śmigieł i bezawaryjności, silnik polecany jest zarówno dla początkujących modelarzy, jak również dla doświadczonych modelarzy latających szybkimi, lekkimi sportowymi modelami samolotów. Dane techniczne : Pojemność: .179 (2.93 cm 3 ) Zakres obr./min.: 2,500 - 18,000 Średnica tłoka : 16,2 mm Skok tłoka : 14,2 mm Moc: 0,45 KM przy 17,000 obr/min. Waga: 162,2 g Charakterystyka silnika : Zaprojektowany z myślą o niewielkich sportowych modelach spalinowych Jednoczęściowa obudowa gaźnika Aluminiowy tłok z mosiężnym cylindrem krytym warstwą niklu Gaźnik opatrzony sprężynami dystansującymi przy zaworach powietrza i odchyloną ukośnie igłą regulacji wysokich obrotów zaprojektowany został z myślą o możliwie najłatwiejszej regulacji obrotów silnika. Aluminiowe elementy wycinane w technologii CNC: głowica, pokrywa skrzyni korbowej i kołpaczek dociskowy nie tylko są bardzo lekkie, ale i doskonale odprowadzają ciepło z silnika. System podwójnych mocowań silnika Przedni wydech z portem na przymocowanie 3-komorowego tłumika