Spis treści:
WstępIstota, tożsamość i siła markiDefinicja markiCztery poziomy markiIstota i funkcje markiTożsamość markiWyznaczniki siły markiFREDKorzyści dla właściciela z posiadania silnej markiProces kupowania i lojalność wobec markiModel podejmowania decyzji przez kupującego Engela, Kollata i BlackwellaSatysfakcja nabywcyInne typy zachowań nabywczychLojalność wobec markiSkuteczne wprowadzenie nowej marki na rynekWartość dodana - znacząca różnicaSubiektywnie postrzegana jakośćŹródła ponadstandardowej użyteczności markiTestowanie koncepcjiSymbolizm markiKreowanie tożsamości markiSzanse nowej marki na sukcesDziesięć zasad dobrego zarządzania marką MurphyegoPiramida marki LuskinaNazwa i symbol markiStruktura nazwy markiKategorie nazw markiProcedura kreowania nowej nazwy markiStrategiczne uwarunkowania wyboru nazwy markiZnak graficzny markiArchitektura markiMarka indywidualna - strategia multimarkowaMarka linii produktówMarka asortymentu produktówMarka-parasol (monolityczna)Marki hybrydy (podwójne)Praktyka tworzenia architektury markiRola reklamy i promocji sprzedaży w budowaniu markiPromocja sprzedaży w stymulowaniu zakupów marki na próbęWykorzystanie różnych instrumentów promocji sprzedażyRola reklamy w budowaniu świadomości markiZmiany w postawie wobec markiMacierz Rossitera-PercyegoReklama w pozycjonowaniu markiEtapy tworzenia strategii pozycjonowaniaPułapki pozycjonowaniaSześciokąt tożsamości marki a pozycjonowanieSiedem form brandinguMedia a markaMarki w handlu detalicznymDominacja sieci detalicznych i marek należących do detalistówKategorie marek wykorzystywane przez detalistówAnaliza sukcesu marek należących do detalistówMarki globalneCzynniki sprzyjające strategii marki lokalnejMarka globalna a marka lokalnaGlobalne kampanie reklamoweAnaliza pozycji rynkowej i wycena markiUdział marki w rynkuKompleksowa analiza markiBadanie wizerunku markiMacierz de Chernatonyego-Mc WilliamaWycena wartości markiRozciąganie marki i przedłużanie jej życiaRozciąganie markiPrzedłużanie życia marki najważniejszych pozycji bibliograficznych