Czym jest marketing?
|
Autor: Alvin J. Silk
Wydawca: Rebis 2008
Format: 15.5x23 cm
ISBN: [zasłonięte]978-8310-063-1
Stan: NOWA
Oprawa: oprawa twarda
Stron: 340
|
Opis wydawcy:
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta, segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie, opracowywanie nowych produktów i usług, rozszerzanie linii produktów, wycena i wartość marki, kanały i sieci dystrybucji, strategia ustalania cen zapewniająca rentowność, zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta.
List ekonomiczny - opłata: 6.00 List priorytetowy - opłata: 7.50 List polecony ekonomiczny - opłata: 8.00 List polecony priorytetowy - opłata: 10.00 Przesyłka pobraniowa priorytetowa - opłata: 12.00 Kurier DPD - opłata: 16.00
W przypadku wysyłki listem ekonomicznym lub priorytetowym zwykłym (nierejestrowanym/niepoleconym) nie ma możliwości reklamacji przesyłki na poczcie w przypadku jej zaginięcia. Wysyłka wyłącznie na odpowiedzialność Kupującego.
Zapraszam do licytacji!!!
Pamiętaj - kupując jednocześnie kilka książek ograniczasz koszty przesyłki pocztowej!!!
|