ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]51006 |
Wymiar: |
15.0x22.5cm |
Nr wydania: |
1 |
Seria: |
PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE |
Ilość stron: |
240 |
Rok wydania: |
2008 |
Stan: |
Nowa |
Wydawca: |
Rebis |
Autor: |
Silk Alvin J. |
Rodzaj okładki: |
Twarda |
Opis książki
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: What is marketing
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.
Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:
zachowania konsumenta
segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie
opracowywanie nowych produktów i usług
rozszerzanie linii produktów
wycena i wartość marki
kanały i sieci dystrybucji
strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta
Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.