Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Silent Hill 2+Silent Hill 4: The Room !!POLECAM!!!

04-06-2014, 3:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99.99 zł     
Użytkownik monaliza180
numer aukcji: 4281959354
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 20   
Koniec: 04-06-2014 03:51:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.40 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Klasyka gatunku survival horror. Jako James Sunderland trafiasz do dziwnego, opuszczonego miasteczka Silent Hill. Jak przez mgle wracaja chwile spedzone z niezyjaca zona. Dlaczego? Tego musisz dowiedziec sie sam, grajac w jeden z najbardziej przerazajacych horrorów w historii gier. Silent Hill 2 jest wyjątkowa gra, główny nacisk nie jest w niej położony na walkę z potworami, bossami, ale na specyficzna atmosferę strachu. Dzięki temu, jest to bardziej horror psychologiczny, niż krwawą jatką. Oczywiście, napotykamy na swej drodze maszkary rodem z najokropniejszych koszmarów, ale głównym elementem są tu przeżycia bohatera. Razem z nim próbujemy rozwikłać zagadkę mrocznego miasta oraz... własnego umysłu. Widać, że Konami zatrudnia prawdziwych fachowców, grafika i muzyka doskonale oddają ciężki klimat gry. Strach i panika skutecznie udzielają się graczowi, jeszcze bardziej wciągając w rozgrywkę. Silent Hill 2 przenosi nas w najmroczniejsze obszary ludzkiej podświadomości, a zagadka, która odkryjemy na końcu gry, jest bardziej przerażająca i pełna smutku, niż moglibyśmy sobie wyobrazić. Należy dodać, iż dostępnych jest kilka zakończeń gry, a do jakiego dotrzemy zależy tylko od nas. niesamowity klimat; muzyka i grafika doskonale pasująca do tematyki gry; wciągająca i skomplikowana fabuła.BRAK KSIĄŻECZKI !!! Silent Hill 4 to kolejna odsłona niezwykle popularnej serii japońskich horrorów, które zyskały już status kultowych wśród posiadaczy konsol. Gracz wciela się w role dwudziestoletniego mieszkańca małego miasteczka Ashfield. Henry Townshend (TOWN-END?!) – bo tak nazwali ów bohatera ludzie z Konami, wiedzie spokojny żywot w niewielkiej mieścinie, sąsiadującej bezpośrednio ze sławetnym Silient Hill. Spokojny, aż do tej jednej, jedynej nocy. Henry budzi się w pokoju, cały znerwicowany, przerażony... Koszmar, który chciałby przerwać, niestety się nie kończy. Własne mieszkanie nieoczekiwanie „zamyka się”, drzwi związane zostają grubymi łańcuchami, a o otwarciu okien nie ma co marzyć. Telefon? Głuchy... Sekundy, minuty, godziny – mijają jedne po drugich... Piąty dzień domowego aresztu przynosi dla młodego, zdruzgotanego człowieka nowe fakty. W łazience pojawia się tajemniczy portal, po przestąpieniu, którego Henry przemieszcza się w inne, alternatywne światy. Światy, w których strach i groza stoją na porządku dziennym... Rzecz polega na zrozumieniu i odnalezieniu związków pomiędzy przeklętym pokojem, a bestialskimi snami. Co jest łącznikiem w tym wszystkim? Dlaczego pokój wraz z przejściem kolejnego świata, staje się coraz mocniej przeszywający? Mimo iż głównym placem boju jest małych rozmiarów pokój, to właśnie dynamika stanowi o sile gry. Zrezygnowano ze standardowego inwentarza, który – po ówczesnej aktywacji – zatrzymywał zwykle grę, dając graczowi chwile czasu do namysłu. W SH4 w to miejsce pojawiło się nowe, podręczne, schludnie wykonane menu, z którego trzeba będzie korzystać w trybie rzeczywistym! W grze nadal głównym trybem będzie tradycyjny TPP, zaś widok z perspektywy pierwszej osoby towarzyszyć ma tylko i wyłącznie podczas pobytu w strasznie mrocznym pokoju. Poza standardowymi broniami, doskonale znanymi z poprzednich części serii, pojawiają się nowe, bardzo przyjemne i przyjazne w obsłudze maszynki, z którymi ćwiartowanie nawet największych i najbrzydszych stworów znajduje w naszym oczywistym zasięgu. Odkrywczymi brzydalami trudno z pewnością nazwać „zwykle” zombie (bo one też na nowo pojawia się w „czwórce”), ale już przykładowo lewitujący i przekrzywieni do granic możliwości nędznicy - to już coś dużo smaczniejszego. Nie mniej ponętnie zapowiadają się ukryci w ścianach, a raczej w rozpryskanych na ścianach ciałach przedziwnych osobników, umarlacy. Lokacje: m.in. las, hotel oraz naturalnie domowe wiezienie, zwane inaczej pokojem. Nowy silnik graficzny, wykorzystywany m.in. przy produkcji Metal Gear Solid 3: Snake Eater, jest najlepszym, jaka cala seria dotychczas widziała. Stan zestawu db Drobne ryski bez wpływu na zabawe !!!Po zakończeniu czekam tydzień na kontakt - później niestety negatyw. Tylko przelew. Nie akceptujesz - nie licytuj!!!!! Polecam!!!!Tylko fizyczne pojawienie się wpłaty na koncie skutkuje wysłaniem towaru !!!!!