Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SIKA 529 5 SZTUK KLEJ USZCZELNIACZ + GRATIS P003Y

29-06-2012, 2:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 175.60 zł     
Użytkownik kleimypl
numer aukcji: 2423511613
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 12   
Koniec: 25-06-2012 13:43:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






PROMOCJA!!!

KUP 5 SZTUK
Sikaflex® 529 AT

(5 x 300ml, Kolor: Ochra/Beż)


A OTRZYMASZ KSIĄŻKĘ:

"Poradnik Lakiernika Samochodowego"
autor: Bogusław Raatz







Sikaflex 529 AT - Uszczelniacz natryskowy do nadwozi



Sikaflex®-529 AT jest natryskową, jednoskładnikową, hybrydową masą uszczelniającą, do wykonywania połączeń na zakładkę fabrycznie nowych, oryginalnych elementów (płaskich i tłoczonych) wykorzystywanych przy montażu aut. Utwardza się pod wpływem wilgoci zawartej w powietrzu atmosferycznym do postaci trwałego elastomeru. Sikaflex®-529 AT nie zawiera izocyjanianów. Sikaflex®- 529 AT produkowany jest zgodnie z systemami ISO 9001/14001, gwarantującymi wysoką i stałą jakość produktu.




WŁAŚCIWOŚCI:


  • zaawansowana technologia hybrydowa
  • dobra przyczepność do szerokiej gamy podłoży bez podkładu
  • szybkie utwardzanie
  • doskonałe właściwości użytkowe, natryskowe oraz stabilność
  • odtwarzanie oryginalnego, fabrycznego wykończenia
  • nakładanie natryskowe, pędzlem lub ścieżek
  • możliwość malowania farbami na bazie wody mokre-na-mokrym oraz po utworzeniu naskórka
  • dobre własności wyciszające i tłumiące drgania
  • odporność na starzenie i warunki atmosferyczne
  • bezwonność
  • brak rozpuszczalników, silikonów, izocyjanianów i PVC



ZASTOSOWANIE:


Sikaflex®-529 AT jest przeznaczony do wykonywania natryskowych elastycznych uszczelnień przy połączeniach na zakładkę, w naprawach pokolizyjnych i przy montażu nadwozi. W miejscach aplikacji, Sikaflex®- 529 AT poprawia odporność na uderzenia kamieni i żwiru oraz poprawia właściwości antykorozyjne i wygłuszające. Sikaflex®-529 AT wykazuje dobrą przyczepność do materiałów powszechnie stosowanych w warsztatach samochodowych. tj. podkładów do metali, powłok lakierniczych, metali, malowanych tworzyw sztucznych i tworzyw sztucznych. Produkt ten jest przeznaczony tylko dla doświadczonych oraz profesjonalnych użytkowników. Testy aktualnych łączonych powierzchni w panujących warunkach winny być przeprowadzone w celu zapewnienia przyczepności oraz kompatybilności materiałów.










Poradnik Lakiernika Samochodowego - Bogusław Raatz


Cena w księgarniach: ok. 65zł



wydawnictwo: RG Media wydawnictwo
rok wydania: 2011
oprawa: twarda
format: B5z
stron: 339

OPIS:

Poradnik Lakiernika Samochodowego" to zbiór podstawowych informacji z dziedziny lakiernictwa samochodowego zawierający syntetyczne opisy podstawowych technologii oraz zasad przygotowania i lakierowania samochodów zilustrowane przez 215 zdjęć i 150 rysunków. Jednym z najważniejszych rozdziałów Poradnika Lakiernika jest opis technologii przygotowania i lakierowania panelu karoserii, który został przedstawiony szczegółowo jak nigdy dotąd. Opisano 60 kroków prawidłowej technologii całego procesu naprawy lakierniczej elementu karoserii. Poza tym Poradnik to największy zbiór wad oraz uszkodzeń powłoki lakierowej ze wskazaniem przyczyn ich powstawania oraz wskazówkami ich unikania i usuwania. Doskonała pozycja dla wszystkich pracujących w branży blacharsko-lakierniczej jak i dla adeptów zawodu. Większość zawartych informacji ma charakter uniwersalny i może być z powodzeniem wykorzystana w innych dziedzinach w których stosowane są technologie lakiernicze.



SPIS TREŚCI:

Od autora 9
Od wydawcy 11
1. KILKA UWAG WSTĘPNYCH O LAKIERNICTWIE 13
1.A. Renowacyjne lakiernictwo samochodowe 13
1.B. Technologie w lakiernictwie samochodowym 14
1.C. Podstawowe zasady bezpieczeństwa 19
1.D. Ochrona środowiska 33
2. NARZĘDZIA I URZĄDZENIA DLA LAKIERNICTWA 35
2.A. Organizacja lakierni 35
2.B. Instalacja sprężonego powietrza 38
2.B.1. Sprężarka 39
2.B.2. Ciśnienie 40
2.B.3. Oczyszczanie 41
2.B.4. Kondensat 43
2.C. Pistolety lakiernicze 43
2.C.1. Podział pistoletów lakierniczych 44
2.C.2. Budowa i dobór pistoletu lakierniczego 48
2.C.3. Eksploatacja pistoletów lakierniczych 50
2.C.4. Błędy w eksploatacji pistoletów lakierniczych 56
2.D. Kabina lakiernicza 58
2.D.1. Ogólna zasada działania kabiny lakierniczej 59
2.D.2. Podstawowe parametry kabiny lakierniczej 62
2.D.3. Eksploatacja kabiny lakierniczej 66
2.E. Strefa przygotowawcza 75
2.F. Urządzenia do szlifowania i polerowania 75
2.F.1. Szlifowanie - dobór technologii 77
2.F.2. Polerowanie - dobór technologii 79
2.F.3. Na sucho czy na mokro 80
2.G. Mieszalnia lakierów 81
3. PODŁOŻA LAKIERNICZE 83
3.A. Metale 83
3.A.1. Stal 84
3.A.2. Aluminium 85
3.A.3. Cynk 85
3.B. Tworzywa sztuczne 86
4. PRZYGOTOWANIE SAMOCHODU DO LAKIEROWANIA 87
4.A. Prace blacharskie 87
4.A.1. Budowa karoserii 88
4.A.2. Naprawy główne konstrukcji nośnych 92
4.A.3. Naprawy panelowe 94
4.A.4. Naprawy PDR 102
4.A.5. Wymiana elementów 107
4.B. Łączenie i rozłączanie elementów karoserii 109
4.B.1. Lutospawanie MIG 110
4.B.2 Spawanie MIG i MAG 113
4.B.3 Zgrzewanie 117
4.B.4 Cięcie plazmą 118
4.B.5 Rozwiercanie zgrzein 120
4.B.6. Frezowanie spawów laserowych 121
4.C. Przygotowanie powierzchni 122
4.C.1. Obróbka połączeń 123
4.C.2. Uszczelnianie i klejenie 124
4.C.3. Zabezpieczanie antykorozyjne podczas napraw blacharskich 127
4.C.4. Montaż szyb samochodowych 132
4.C.5. BHP w blacharstwie 138
5. LAKIERNICTWO RENOWACYJNE 143
5.A. Co to jest lakiernictwo renowacyjne? 143
5.A.1. Przyjęcie samochodu do naprawy 144
5.A.2. Demontaż uszkodzonych elementów 146
5.A.3. Firma ubezpieczeniowa 148
5.B. Renowacja zużytej powłoki lakierowej 149
5.B.1. Usuwanie starych powłok 149
5.B.2. Technologiczne warstwy powłoki lakierniczej 151
5.B.3. Regulacja i ustawienia pistoletów lakierniczych 154
5.B.4. Nieprawidłowości 156
5.B.5. Technika nanoszenia lakieru 159
5.B.6. Kolejność lakierowania elementów nadwozia 162
5.B.7. Suszenie świeżych powłok 165
5.B.8. Zaprawki i cieniowanie miejscowe 167
5.B.9. Cieniowanie w zależności od rodzaju lakieru 170
6. LAKIERNICTWO RENOWACYJNE - PRODUKTY 173
6.A. Szpachlówki 174
6.B. Podkłady 175
6.B.1. Podkłady epoksydowe 175
6.B.2. Podkłady akrylowe 176
6.C. Lakiery bazowe 177
6.C.1. Bazy rozpuszczalnikowe konwencjonalne 177
6.C.2. Bazy wodorozcieńczalne 178
6.D. Masy uszczelniające i kleje 178
6.E. Masy bitumiczne 179
7. DOBÓR KOLORÓW – kolorymetria 181
7.A. Barwa i jej dobór 183
7.A.1. Dobór kolorów metoda addytywną 184
7.A.2. Dobór kolorów metoda substrakcyjną 184
7.A.3. Katalogi chromatyczne (barwne) 185
7.A.4. Komputerowy system doboru koloru 186
7.A.5. Kolor Box i rejestr kolorów 189
7.B. Dobór lakieru 190
7.B.1. Określenie oryginalnego koloru karoserii - kod lakieru 190
7.B.2 Metody doboru i korekcji koloru 193
7.C. Rodzaje powłok nawierzchniowych 201
7.D. Identyfikacja i określenie rodzaju lakieru 202
8. PROCES TECHNOLOGICZNY NAPRAWY LAKIERNICZEJ 205
8.A. Warunki prowadzenia prac lakierniczych 205
8.B. Przygotowanie elementu 207
8.C. Przygotowanie do nałożenia szpachlówki 208
8.D. Szpachlowanie zgrubne 210
8.E. Szlifowanie zgrubnej warstwy szpachlówki 213
8.F. Szpachlowanie wypełniające 217
8.G. Szlifowanie końcowe warstwy szpachlówki wypełniającej 219
8.H. Przygotowanie elementu do aplikacji 220
8.I. Aplikacja podkładów 221
8.J. Aplikacja koloru bazowego 226
8.K. Aplikacja lakieru bezbarwnego 226
9. NAPRAWA I LAKIEROWANIE TWORZYW SZTUCZNYCH 229
9.A. Rodzaje i własności tworzyw sztucznych 231
9.B. Identyfikacja tworzywa sztucznego 235
9.C. Naprawa elementów z tworzyw sztucznych 238
9.C.1. Podstawowe kryteria oceny uszkodzenia 238
9.C.2. Proces technologiczny naprawy 241
9.D. Prace przygotowawcze do lakierowania 243
9.E. Lakierowanie i suszenie tworzyw sztucznych 244
10. WADY I USZKODZENIA LAKIERNICZE 251
10.A. Wady 252
10.A.1. Pęcznienie 252
10.A.2. Pęcherzenie 254
10.A.3. Odpadanie 256
10.A.4. Zapadanie 258
10.A.5. Dziurkowatość 260
10.A.6. Warzenie 262
10.A.7. Kratery 264
10.A.8. Zacieki 266
10.A.9. Skórka pomarańczowa 268
10.A.10. Marszczenie 270
10.A.11. Zaznaczanie strefy brzegowej 272
10.A.12. Pękanie powłoki 274
10.A.13. Uwidacznianie się rys szlifierskich 276
10.A.14. Osiadanie mgły natryskowej 278
10.A.15. Zanieczyszczenia 280
10.A.16. Kredowanie 282
10.A.17. Ślady po polerowaniu 284
10.A.18. Przebarwienia 286
10.A.19. Problemy z kryciem 288
10.A.20. Koncentracja mgły lakieru 290
10.A.21. Obłoczki 292
10.A.22. Plamy wodne 294
10.A.23. Zmatowienie 296
10.A.24. Metameria 298
10.B. Uszkodzenia 300
10.B.1. Rysy i pęknięcia 300
10.B.2. Kamienie 302
10.B.3. Rysy od szczotek 304
10.B.4. Iskry i pył agresywny 306
10.B.5. Plamy 308
10.B.6. Korozja 310
10.C. JAKOŚĆ I OCENA POWŁOKI LAKIEROWEJ 312
11. JAK BUDOWAĆ MARKĘ WARSZTATU? 315
12. BHP W LAKIERNI SAMOCHODOWEJ 319
DODATEK 327
I. Piktogramy stosowane w lakiernictwie 328
II. Znaki BHP 329
III. Terminologia 330
IV. Program kalkulacyjny EurotaxGlass's 335









Dane techniczne:

Szczegółowe informacje i dane techniczne dostępne poniżej w formie PDF


W razie jakichkolwiek pytań odnośnie doboru kleju, bądź problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zawsze służymy pomocą i profesjonalnym wsparciem technicznym.

Zobacz inne moje aukcje (kleimypl):