Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sieci aliansów.

16-05-2014, 23:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 48.32 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 4248764190
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-06-2014 23:41:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Logo Mediator

KSIĘGARNIA PLUSMEDIATOR

ul. Gierczak 32/134
70-821 Szczecin (zachodnio-pomorskie)
telefon:[zasłonięte]91818

GG: Status Gadu-Gadu15[zasłonięte]226
[zasłonięte]@gmail.com

Regulamin zwrotów i wysyłek

Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie do Ciebie towaru.

Koszty przesyłki zależą od wybranej formy płatności.

Jeżeli zamawiasz więcej niż dwie pozycje i chcesz otrzymać je w jednej paczce, powiadom nas. Takie wysyłki obowiązuje dopłata 1 złoty za każdą dodatkową pozycję (powyżej dwóch książek).

Oferujemy 10 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy:
- Jeżeli uznasz, że z jakiegokolwiek powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, a nie został uszkodzony, napisz o tym do nas i odeślij przesyłkę w ciągu 10 dni od daty odebrania na nasz adres: Mediatorplus, ul. Gierczak 32 sp 134, 70-821 Szczecin.

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego! Tylko wysyłka!!!

Wysyłamy tylko na aktualny adres podany w danych na Allegro ("Dane do wysyłki" ). Nie odpowiadamy na próby ustalania adresu wysyłki innego niż podany w danych na Allegro i nie wysyłamy na adresy podawane w inny sposób! Prosimy o uaktualnienie przed zakupem swoich danych na Allegro!


Sieci aliansów.


 
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Autorzy: Włodzimierz Sroka
ISBN:
SKU:
Seria:
Wydanie: 0
Stron: 0
Język:
Oprawa: miękka
Tom:
Kod: PWEW-03433*
Sieci aliansów.

Głównym celem książki jest próba szerokiego ujęcia problematyki sieci aliansów. Rozważania zaprezentowane w pracy koncentrują się na:•• identyfikacji pojęcia organizacji sieciowej i sieci aliansów oraz ich klasyfikacji w ujęciu wielo- i jednokryterialnym,•• zarządzaniu sieciami aliansów, ze szczególnym uwzględnieniem struktury formalnej i nieformalnej oraz roli menedżerów w tym procesie,•• pomiarze efektywności sieci aliansów,•• zarządzaniu relacjami w sieci aliansów i roli zaufania między partnerami,•• identyfikacji skali i zakresu występowania powiązań sieciowych w praktyce gospodarczej krajów rozwiniętych (na przykładzie dwóch branż). Sposób i forma napisania książki, zastosowane przykłady zarówno z polskiej, jak i zagranicznej praktyki gospodarczej sprawiają, że opracowanie przeznaczone jest dla szerokiego kręgu odbiorców obejmującego teoretyków i praktyków zarządzania, a także studentów uczelni ekonomicznych wszystkich kierunków.Spis treści Wstęp Rozdział 1. Organizacje sieciowe — teoretyczne podstawy funkcjonowania1.1. Koncepcja przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw. Źródła i determinanty konkurencyjności firmy16,00. Kluczowe koncepcje przewagi konkurencyjnej firmy — przegląd stanowisk1.2. Przyczyny tworzenia powiązań sieciowych we współczesnej gospodarce1.3. Koncepcja organizacji sieciowej. Ewolucja form organizacyjnych przedsiębiorstw. Istota i główne atrybuty organizacji sieciowej1.4. Klasyfikacja organizacji sieciowych. Podejście jednokryterialne. Podejście wielokryterialne Rozdział 2. Sieci aliansów jako jeden z rodzajów organizacji sieciowej2.1. Identyfikacja pojęcia sieci aliansów w literaturze przedmiotu2.2. Klasyfikacja sieci aliansów2.3. Sieci aliansów a inne formy rozwoju zewnętrznego2.4. Korzyści i zagrożenia uczestnictwa w sieci aliansów Rozdział 3. Kluczowe zagadnienia związane z budową sieci aliansów3.1. Budowa wewnętrznej infrastruktury aliansowej firmy3.2. Rola i znaczenie due diligence w procesie budowy sieci aliansów3.3. Struktura sieci aliansów3.3.1. Rozmiar sieci3.3.2. Wewnętrzna konkurencja i współpraca w ramach sieci3.3.3. Selekcja potencjalnych partnerów3.3.4. Konfiguracja i pozycja firmy w sieci Rozdział 4. Zarządzanie siecią aliansów4.1. Ogólne uwarunkowania zarządzania siecią aliansów4.2. Wybór sposobu zarządzania siecią aliansów4.3. Rola menedżera w zarządzaniu siecią aliansów4.4. Zarządzanie wiedzą w sieciach aliansów4.5. Zarządzanie relacjami w sieci aliansów4.6. Zaufanie między partnerami w sieci aliansów4.6.1. Pojęcie zaufania w biznesie4.6.2. Proces budowy zaufania między partnerami4.6.3. Problemy związane z zaufaniem w sieci4.7. Konflikty w sieci aliansów i sposoby ich rozwiązywania Rozdział 5. Konkurencyjność sieci aliansów5.1. Przewaga konkurencyjna sieci aliansów5.2. Sieci aliansów i ich wpływ na innowacje5.3. Koordynacja portfela aliansów w ramach korporacji globalnej5.4. Pomiar efektywności sieci aliansów: możliwe podejścia5.4.1. Podejście strukturalne5.4.2. Podejście Dyera5.4.3. Powtarzalność partnerstw5.4.4. Zróżnicowanie zasobów5.4.5. Podejście jakościowe5.5. Zewnętrzne i wewnętrzne ograniczenia w rozwoju sieci aliansów Rozdział 6. Organizacje sieciowe w praktyce gospodarczej krajów rozwiniętych6.1. Powiązania sieciowe w polskiej branży stalowej jako przykład sieci zdominowanej6.1.1. Charakterystyka branży stalowej na świecie6.1.2. Branża stalowa w Polsce6.1.3. Funkcjonowanie sieci — wyniki badań empirycznych6.2. Kierunki rozwoju współpracy w ramach organizacji sieciowych w branży stalowej6.3. Sieci aliansów w branży lotniczych przewozów pasażerskich — przykład sieci zrównoważonej6.3.1. Charakterystyka branży6.3.2. Globalne alianse w branży przewozów lotniczych: przykład Star Alliance oraz Sky Team6.3.3. Perspektywy globalnych sieci aliansów w przyszłości ZakończenieBibliografia


Formy dostawy

  • List ekonomiczny
    6.00 zł


  • List priorytetowy
    7.00 zł


  • List polecony ekonomiczny
    8.00 zł


  • List polecony priorytetowy
    11.00 zł


  • Poczta Polska pobranie
    18.00 zł


  • E-PRZESYŁKA przedpłata
    10.00 zł


  • E-PRZESYŁKA pobranie
    14.50 zł


  • Dopłata za zamówienia łączone (powyżej dwóch książek w jednej paczce):
    + 1.00 zł za każdą dodatkową książkę


  • Przesyłka GRATIS od kwoty zamówienia 300.00 zł (niezależnie od ilości)


Uwaga: