Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SID MEIERS CIVILIZATION IV WYDANIE KOMPLETNE PG

24-06-2012, 23:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.49 zł      Najwyzsza cena licytacji: 54.49 zł     
Użytkownik basiaits
numer aukcji: 2415151915
Miejscowość Internet
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 19   
Koniec: 22-06-2012, 8:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  
    

Kontakt:    

    Wysyłka:   
  
CIVILIZATION IV

WYDANIE KOMPLETNE ROZSZERZONE
+
DODATEK COLONIZATION
Platforma: PC
Wersja językowa: PL / ENG
Stan: Nowa, zafoliowana

W zestawie Complete Edition znajduje się:
Wersja podstawowa gry "Civilization IV"
Dodatek "Warlords"
Dodatek "Beyond the Sword" zaktualizowany do najnowszej wersji 3.13
Płyta bonusowa z modem "Polish Empire Mod" dodający do gry cywilizację Polski
Poradniki do gry przygotowane przez serwis Gry-Online dołączone w formie elektronicznej do płyty bonusowej.
.
Gra roku i jedna z najlepiej ocenianych strategii wszech czasów powraca w wyjątkowym pakiecie Civilization IV: Complete Edition! Nareszcie w jednym pudełku znajdziesz oryginalne Sid Meier’s Civilization IV oraz dwa doskonałe dodatki – Warlords i Beyond the Sword. Rozwiń swoje państwo, zlecaj badania naukowe, rozbuduj miasta i walcz o wolność oraz surowce. Czeka na ciebie szereg wyzwań, scenariuszy, unikatowych jednostek i starć dyplomatycznych.
.
Civilization IV: Complete Edition to kompletne wydanie czwartej odsłony serii, która sprzedała się dotąd w ponad ośmiu milionach kopii i uznawana jest za jedną z najbardziej udanych marek w historii gier komputerowych. Tytuł Gry Roku na PC przyznały jej m.in. takie prestiżowe serwisy jak GameSpot, GameSpy oraz IGN.
.
Charakterystyczne cechy:
  • Pełna wersja Sid Meier’s Civilization IV oraz dwa dodatki – Warlords i Beyond the Sword w jednym pakiecie.
  • Kompletne wydanie jednej z najlepszych gier strategicznych w historii.
  • Atrakcyjna oprawa graficzna i dźwiękowa.
  • Niepowtarzalne walory edukacyjne.
  • Rzeczywiste wydarzenia i postacie historyczne.
  • Sam zdecyduj o losach i historii świata.
  • Nauka, dyplomacja, kultura i wojskowość.
CIVILIZATION IV

Kolejna odsłona kultowej serii gier strategicznych o niemal piętnastoletniej tradycji, zaprojektowana przez jednego z najlepszych designerów, jakich zrodziła matka Ziemia – Sida Meiera.
Kolejna odsłona kultowej serii gier strategicznych o niemal piętnastoletniej tradycji, zaprojektowana przez jednego z najlepszych designerów, jakich zrodziła matka Ziemia – Sida Meiera.
.
W czwartej części cyklu przyszedł czas na rewolucyjne zmiany, zarówno pod względem wizualnej strony programu, jak i jego zawartości merytorycznej. Jeśli chodzi o ten pierwszy czynnik, programiści z firmy Firaxis Games zastosowali trójwymiarowy silnik Gamebryo, który napędzał również ich poprzedni produkt – Sid Meier’s Pirates! Dzięki niemu, na mapie świata pojawiło się mnóstwo animowanych obiektów, np. zwierząt, które żywo reagują na rozwój kolejnych metropolii. Oczywiście wprowadzono również możliwość operowania zawieszoną nad lądem kamerą, która pozwala zobaczyć wybrany kawałek świata, nie tylko z dowolnego kąta, ale również w dużym zbliżeniu i oddaleniu. Wszystkie cudy świata będą teraz doskonale widoczne na mapie głównej, dzięki czemu gracz nie będzie musiał przekopywać się przez listę miast, aby je odnaleźć.
.
Interfejs gry uległ maksymalnemu uproszczeniu, dzięki czemu zniknęło wiele zaśmiecających podstawową mapę świata ikonek. Firma Firaxis Games tworząc Sid Meier’s Civilization IV wyposażyła program w ogromną ilość podpowiedzi zrealizowanych w formie tzw. „tooltips”, dzięki czemu gracz, który dotąd nie miał kontaktu z poprzednimi odsłonami cyklu, uzyska szczegółowe informacje na temat każdego aspektu gry, bez żmudnego przeglądania instrukcji obsługi oraz tzw. Civilopedii (wbudowanej do gry encyklopedii, zawierającej wszystkie potrzebne do zabawy wiadomości).
.
W Sid Meier’s Civilization IV całkowicie zrezygnowano z odgórnego określenia formy rządów, zastępując go przejrzystym systemem polegającym na doborze konkretnych praw i rozporządzeń. Dzięki temu program umożliwia np. stworzenie surowego dla obywateli państwa policyjnego, w którym będzie respektowane prawo do demokratycznych wyborów, albo i nie – wszystko zależy od upodobań gracza. Z innych stałych elementów, charakterystycznych dla poprzedników, z których ostatecznie zrezygnowano, na pierwszy plan wysuwa się likwidacja wygód i luksusów, które w skrajnych wypadkach pomagały podnieść morale nieszczęśliwych mieszkańców państwa. Ten czynnik został całkowicie zastąpiony przez opcję o nazwie „kultura”, która pełni te same funkcje co poprzednik i w dodatku wpływa na ogólny poziom naszej cywilizacji. Ma on olbrzymie znaczenie podczas kontaktu z obcymi nacjami, które przy okazji „nauczyły się” wreszcie przestrzegać zasady nienaruszalności granic.
.
Gracz manewrując opcjami dyplomatycznymi może całkowicie odgrodzić się od przeciwnika pod groźbą wybuchu wojny, lub umożliwić mu wolny handel na terenie swojego terytorium. W Sid Meier’s Civilization IV położono również silny akcent na wątek religijny. Każda nacja, której uda się jako pierwszej odkryć jeden z ważniejszych ruchów związanych z duchowym rozwojem mieszkańców, ustanawia na swoim terytorium święte miasto, które powoli będzie rozszerzało swoje wpływy na inne metropolie. Proces ten można przyspieszyć korzystając z usług misjonarzy. Oczywiście, inne narody będą próbować przekonać część Twoich mieszkańców do swojego własnego wyznania, co może doprowadzić do pojawienia się w kraju mniejszości religijnych.
.
W Sid Meier’s Civilization IV pojawiły się nowe jednostki (niektóre specyficzne tylko dla jednej cywilizacji), nacje (w sumie 18 narodów), wynalazki oraz surowce, którymi można handlować z przedstawicielami innych państw. Gra zawiera również rozbudowany tryb multiplayer, który pozwala na zabawę w starym stylu – z podziałem na tury, lub w nowym – w czasie rzeczywistym. Tradycyjna rozgrywka dla jednego gracza jest rozgrywana tylko i wyłącznie w tym pierwszym wariancie.
.
.

WARLORDS


Warlords to pierwszy, oficjalny dodatek do Sid Meier’s Civilization IV – bestsellerowej gry strategicznej, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w październiku 2005 roku.

.

Warlords to pierwszy, oficjalny dodatek do Sid Meier’s Civilization IV – bestsellerowej gry strategicznej, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w październiku 2005 roku. Programiści z firmy Firaxis Games skoncentrowali się w rozszerzeniu przede wszystkim na postaciach największych przywódców w dziejach świata, mających ogromny wpływ na losy wielu wojen i konfliktów militarnych.

.

Wśród sześciu nowych cywilizacji jakie oferuje dodatek oraz wszystkich pozostałych znanych z pierwowzoru, pojawiły się potężne osobowości, zwane Warlordami, które powiększają tym samym listę przywódców. Każda nacja otrzymała ponadto unikatowy budynek i jednostkę, premierowe oddziały, usprawnienia miasta oraz trzy niedostępne wcześniej cudy świata. Na mapie świata pojawiły się dodatkowe surowce, które wydatnie pomogą graczowi w rozbudowie cywilizacji. Z racji tego, że rozszerzenie w głównej mierze koncentruje się na działaniach militarnych, wprowadzono możliwość okupowania podbijanych państw. Ujarzmiona w ten sposób nacja stanie się wasalem gracza, dzięki czemu ten ostatni będzie mógł czerpać dodatkowe korzyści z pracy zniewolonych mieszkańców.

W Sid Meier’s Civilization IV: Warlords pojawiło się sześć nowych scenariuszy:

  •     Unifikacja Chin (350 p.n.e.) – obejmij kontrolę nad jednym z królestw i spróbuj zjednoczyć zwaśnionych władców, aby stworzyć jedno, silne państwo;
  •     Wojny Peloponeskie (430 p.n.e.) – weź udział w starciu pomiędzy Ateńczykami i Spartanami o kontrolę nad terytorium Grecji;
  •     Podboje Aleksandra (330 p.n.e.) – pomóż Aleksandrowi Wielkiemu w walce z Persami, Egipcjanami i Hindusami;
  •     Powstanie Rzymu (300 p.n.e.) – wciel się w rolę Rzymian, Greków, Kartagińczyków, Galów lub Egipcjan w bitwie o tereny śródziemnomorskie;
  •     Wikingowie (800 n.e.) – stań na czele armii morskich rozbójników i dokonaj najazdów na europejskie miasta. O Twoim zwycięstwie w tej misji zadecyduje wielkość łupów, jakie uda Ci się zdobyć;
  •     Czyngis-chan (1206 n.e.) – walcz jako legendarny przywódca mongolski i rzuć na kolana całą Azję.

BEYOND THE SWORD

Drugi, po Warlords, oficjalny dodatek do znakomitej gry strategicznej, Sid Meier’s Civilization IV. Tym razem, jak sugeruje nazwa rozszerzenia, programiści i projektanci studia Firaxis Games postanowili skupić się nad okresami w historii ludzkości, które nastąpiły po wynalezieniu prochu i wprowadzeniu do użytku broni palnej.
.

Beyond the Sword, to drugi, po Warlords, oficjalny dodatek do znakomitej gry strategicznej, Sid Meier’s Civilization IV. Tym razem, jak sugeruje nazwa rozszerzenia, programiści i projektanci studia Firaxis Games postanowili skupić się nad okresami w historii ludzkości, które nastąpiły po „zmierzchu miecza”, czyli po wynalezieniu prochu i wprowadzeniu do użytku broni palnej.

.

W celu ich przybliżenia przygotowano 12 nowych, unikalnych i dość wymagających scenariuszy, z których część stworzona została przy wydatnej pomocy ze strony graczy skupionych w społeczności fanów sagi. Dzięki Beyond the Sword rozgrywka wzbogacona została m.in. o 10 kolejnych cywilizacji (w tym Portugalia, Babilon czy Niderlandy) wraz z charakterystycznymi jednostkami i budowlami, 16 przywódców stojących na czele zarówno nowych jak i istniejących już w grze nacji (Hammurabi, Abraham Lincoln czy Siedzący Byk) oraz 8 nowych cudów świata (Posąg Zeusa, pomnik Jezusa w Rio de Janeiro czy świątynia Shwedagon Paya).

.

W Beyond the Sword nie zabrakło także nowych jednostek, budowli, technologii i wydarzeń losowych, a także ulepszonych algorytmów odpowiedzialnych za AI, dzięki czemu komputerowi przeciwnicy stali się bardziej „inteligentni”, a tym samym poziom trudności rozgrywki został podniesiony. Gracze zyskali także możliwość tworzenia korporacji - firm obejmujących swym zasięgiem cały świat i mających za zadanie przynieść właścicielom wymierne korzyści. Należy wspomnieć również o bardzo rozbudowanym wywiadzie, który umożliwi nie tylko szpiegowanie naszych oponentów ale i wzniecanie rebelii, zatruwanie zbiorników wody pitnej czy zdobywania ściśle tajnych informacji na temat technologii wroga.

.

Rozszerzeniu uległy także opcje dyplomacji - dodano szereg nowych rezolucji, a także możliwość wcześniejszego ukończenia gry na drodze negocjacji i pokojowego rozwiązywania problemów - duży wpływ na taki sposób zakończenia konfliktów ma jeden z nowych cudów – Pałac Apostolski. Natomiast gracze, którzy staną do wyścigu w budowie statku kosmicznego muszą przygotować się na nieco więcej strategicznego planowania i podejmowania taktycznych decyzji.

Przed zakupem proszę o zapoznanie się z Regulaminem na stronie 'O mnie'