wersja językowa: patch polonizujący Wśród sześciu nowych cywilizacji jakie oferuje dodatek oraz wszystkich pozostałych znanych z pierwowzoru, pojawiły się potężne osobowości, zwane Warlordami, które powiększają tym samym listę przywódców. Każda nacja otrzymała ponadto unikatowy budynek i jednostkę, premierowe oddziały, usprawnienia miasta oraz trzy niedostępne wcześniej cudy świata. Na mapie świata pojawiły się dodatkowe surowce, które wydatnie pomogą graczowi w rozbudowie cywilizacji. Z racji tego, że rozszerzenie w głównej mierze koncentruje się na działaniach militarnych, wprowadzono możliwość okupowania podbijanych państw. Ujarzmiona w ten sposób nacja stanie się wasalem gracza, dzięki czemu ten ostatni będzie mógł czerpać dodatkowe korzyści z pracy zniewolonych mieszkańców. W Sid Meier’s Civilization IV: Warlords pojawiło się sześć nowych scenariuszy: Unifikacja Chin (350 p.n.e.) – obejmij kontrolę nad jednym z królestw i spróbuj zjednoczyć zwaśnionych władców, aby stworzyć jedno, silne państwo; Wojny Peloponeskie (430 p.n.e.) – weź udział w starciu pomiędzy Ateńczykami i Spartanami o kontrolę nad terytorium Grecji; Podboje Aleksandra (330 p.n.e.) – pomóż Aleksandrowi Wielkiemu w walce z Persami, Egipcjanami i Hindusami; Powstanie Rzymu (300 p.n.e.) – wciel się w rolę Rzymian, Greków, Kartagińczyków, Galów lub Egipcjan w bitwie o tereny śródziemnomorskie; Wikingowie (800 n.e.) – stań na czele armii morskich rozbójników i dokonaj najazdów na europejskie miasta. O Twoim zwycięstwie w tej misji zadecyduje wielkość łupów, jakie uda Ci się zdobyć; Czyngis-chan (1206 n.e.) – walcz jako legendarny przywódca mongolski i rzuć na kolana całą Azję. tryb gry: single player nośnik: 1 CD wymagania wiekowe: 12+ Firaxis Games ( producent ) 2K Games ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) strategiczne (turowa) 24 lipca 2006 ( światowa data premiery ) 25 sierpnia 2006 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 1.7 GB HDD, Windows 2000/XP
|