|
|
TEL. 793 [zasłonięte] 838
[zasłonięte]@dam-tech.pl |
|
Dostępny na stronie Omnie
|
|
PKO BP IPKO 77 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]812[zasłonięte] 0084 0207 |
|
|
|
|
|
WPŁATA NA KONTO
POBRANIE POCZTOWE
--------------------------------------------------------------
KUPUJĄC WIĘCEJ NIŻ JEDEN PRZEDMIOT NA NASZYCH AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ ZAPŁACISZ TYLKO RAZ
-----------------------------------------
|
|
KAŻDY SPRZEDAWANY PRZEZ NAS TOWAR OBJĘTY JEST GWARANCJĄ I UDOKUMENTOWANY
PARAGONEM LUB FAKTURĄ VAT
Zdjęcia i opisy oferowanych przez Nas przedmiotów stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. nr 24 poz. 93) oraz ochronie z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. nr 47 poz. 211).
|
|
|
NOWY TELESKOP - SIŁOWNIK KLAPY TYŁ ( AMORTYZATOR - SPRĘŻYNA GAZOWA ) FIRMY
Sprężyny gazowe FA Krosno to produkty sprawdzone i pewne. Najlepszym dowodem jakości jest to, że produkty FA Krosno cieszą się uznaniem rynku od wielu lat a klienci zarówno z rynku części zamiennych jak i producenci samochodów, autobusów i traktorów obdarzają FA Krosno zaufaniem i wiarą w jakość produktu.
Każda sprężyna gazowa wyprodukowana w FA Krosno przechodzi test jakości zanim trafi w ręce klienta. Dzięki temu klient ma pewność że w pełni zostaną spełnione jego oczekiwania związane z produktem.
Testy, które musi być w stanie przejść każda standardowa sprężyna FA Krosno: 1. 30 000 cykli w temperaturze +20°C 2. 500 cykli w temperaturze -20°C i +80°C 3. 144 godziny w komorze solnej 4. Minimalna wytrzymałość na rozciąganie: 5 000N
_______________________________________________________________________________ INDEKS : 24402_______________________________________________________________________________ ZASTOSOWANIE W SAMOCHODACH:
Marka: FORD |
Model: Focus II Turnier (DAW_) |
Rocznik: 11.2004-> |
Zastosowanie: klapa bagażnika - kombi |
Średnica tłoczyska: 8 mm Średnica cylindra:19 mm |
L max: 585 mm Skok: 240 mm Siła F1: 420 N |
Mocowanie od strony tłoczyska: 7b |
Mocowanie od strony cylindra: 7b |
Nr oryginalny: 01[zasłonięte]309,[zasłonięte]13493,[zasłonięte]13362, 4M51N406A10AB, 4M51N406A10AA |
_____________________________________ ______________________________SCHEMAT SPRĘŻYNY GAZOWEJ____________________
_______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________
LEGENDA:
a - długość mocowania tłoczyska (mm) b - długość zamocowania cylindra (mm) S - skok sprężyny (mm) F1 - siła w ruchu rozciągania w pozycji rozciągniętej F2 - siła w ruchu rozciągania w pozycji ściśniętej F3 - siła w ruchu sprężania w pozycji rozciągniętej F4 - siła w ruchu sprężania w pozycji ściśniętej Fr - siła tarcia = F3-F1 1 - tłoczysko 2 - podkładka 3 - prowadnica 4 - uszczelka 5 - pierścień pośredni 6 - tłok 7 - pierścień tłoka 8 - tarcza 9 - cylinder 10 - olej + azot N2 h - tłumienie (hydrauliczne lub dynamiczne) p - w pneumatyce C - ściskanie E - rozciąganie T - tłumienie W - środek ciężkości G - waga klapy w niutonach (N) K - Odległość punktu mocowania od środka ciężkości (mm) r - ramię działania siły F1 (mm) X - ilość sprężyn (zawsze zalecane 2 sztuki) Ød - średnica tłoczyska ØD - średnica cylindra
CENA ZA 1SZT
KUPUJĄC WIĘCEJ PRZEDMIOTÓW NA NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ ZAPŁACISZ TYLKO RAZ
WSZELKIE PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ NA:
TEL. 793 [zasłonięte] 838
LUB
[zasłonięte]@dam-tech.pl
|
|
|