Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Siła przyzwyczajenia. 95% zachowań konsumentów...

28-01-2012, 8:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.80 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2024578962
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 27-01-2012 19:59:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Siła przyzwyczajenia. 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Wymiary: 150 x 210 mm
Ilość stron:260
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0443-6
Wymiary: 150 x 210 mm
Rok wydania: 2010
Opis:

Produkt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch. - Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać - dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny.
Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję - udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin.
Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.



Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.