Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłęoddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania,ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoimprzyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiającewykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowychklientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.Oto kilka wskazówek:??Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.??Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.??Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firmamoże stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzezsprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię,ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscyczłonkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będziegenerować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego,kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużychśrodków na działalność marketingową.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaganawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami,jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzieprowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyćludziom tematu do rozmów.Tony Hsiehdyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologiicyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketinguw małej firmie, czyli książki Duct TapeMarketing.