Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Siła Pozytywnych Opinii - John Jantsch [nowa]

02-06-2012, 17:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2283410756
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 17-05-2012 03:59:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Siła Pozytywnych Opinii
John Jantsch

Siła Pozytywnych Opinii
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-83195-86-2
  • liczba stron: 284
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
  • Opis

    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłęoddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania,ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoimprzyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiającewykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowychklientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.Oto kilka wskazówek:??Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.??Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.??Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firmamoże stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzezsprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię,ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscyczłonkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będziegenerować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego,kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużychśrodków na działalność marketingową.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaganawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami,jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzieprowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyćludziom tematu do rozmów.Tony Hsiehdyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologiicyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketinguw małej firmie, czyli książki Duct TapeMarketing.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa