Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Siła Pozytywnych Opinii - John Jantsch [nowa]

24-01-2012, 5:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.30 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2002366534
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 19:37:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Siła Pozytywnych Opinii - John Jantsch



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Siła Pozytywnych Opinii

John Jantsch

Dane o książce:
  • ISBN:[zasłonięte]978-83195-86-2
  • liczba stron: 284
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: MT Biznes
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Siła Pozytywnych Opinii opis książki:
    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłęoddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania,ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoimprzyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiającewykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowychklientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.Oto kilka wskazówek:??Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.??Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.??Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firmamoże stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzezsprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię,ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscyczłonkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będziegenerować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego,kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużychśrodków na działalność marketingową.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaganawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami,jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzieprowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyćludziom tematu do rozmów.Tony Hsiehdyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologiicyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketinguw małej firmie, czyli książki Duct TapeMarketing.



    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze