Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Siła Pozytywnych Opinii - John Jantsch [nowa]

24-01-2012, 5:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2002361865
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 16:45:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Siła Pozytywnych Opinii

John Jantsch

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-83195-86-2
  • liczba stron: 284
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: MT Biznes
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłęoddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania,ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoimprzyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiającewykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowychklientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.Oto kilka wskazówek:??Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.??Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.??Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firmamoże stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzezsprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię,ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscyczłonkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będziegenerować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego,kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużychśrodków na działalność marketingową.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaganawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami,jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzieprowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyćludziom tematu do rozmów.Tony Hsiehdyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologiicyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketinguw małej firmie, czyli książki Duct TapeMarketing.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.