Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SIŁA POZYTYWNYCH OPINII - JANTSCH - OPIS - 24H

26-10-2014, 6:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik tompat_books
numer aukcji: 4705222283
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 26-10-2014 05:59:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.52 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszelkie pytania dotyczące naszych aukcji prosimy kierować na maila:

[zasłonięte]@o2.pl

Bądź telefonicznie:

690-[zasłonięte]-640, 696-[zasłonięte]-104

Preferujemy płatność poprzez formularz allegro (PayU), jednak możliwy jest przelew bezpośredni na konto bankowe PKO b.p.

Wysyłka odbywa się za pomocą poczty polskiej w ciągu 24 godzin. Nie musisz czekać książka jest na czas.

Przed zakupem na naszych aukcjach zapoznaj się ze stroną o mnie. Zaoszczędzi to nam nieporozumień.

SIŁA POZYTYWNYCH OPINII


Autor: JOHN JANTSCH
Wydawnictwo: MT BIZNES
Rok i miejsce wydania: WARSZAWA 2011
Liczba stron: 283
Stan: bardzo dobry, nieznacznie porysowana okładka, strony zachowane w znakomitej kondycji.

OPIS:
Ostentacyja reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłęoddziaływania.Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany.Jak dowodzą badania,ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom-to instynktowne działanie,głęboko zakorzenione w naszym mózgu.Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds.marketingu,John Jantsch,przedstawia praktyczne rozwiązania,umozliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów.Jeżeli tylko bedą zadowoleni,z pewnoscią polecą firmę kolejnych osobom. Oto kilka wskazowek:
-Rozmawiaj z klientami ,zamiast do nich przemawiać.
-Sprzedawcy to najważniejsi czlonkowie twojego zespołu marketingowego.
-Przekazuj klientom odpowiednie informacje.
Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego.Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzenie potencjalnego klienta przez kolejne fazy:wiem,lubię,ufam,probuję,kupuję,powtarzam,polecam.Jantsch twierdzi,że jeśli wszyscy czlonkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze,firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.
Ten praktyczny,błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego,kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania duzych środków na dzialalność marketingową.
Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami,jak i z klientami.To wlaśnie takie więzi stanowią temat rozmów,które ludzie prowadzą z przyjaciólmi i rodziną. Z tej ksiązki dowiesz się,jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.
Tony Hsieh dyrektor generalny Zappos.com,autor ksiązki "Dawaj innym szczęści"
Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć




Zobacz nasze pozostałe aukcje:

KomentarzePanelealle

darmowe panele allegro