|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Siła pozytywnych
opinii (oryginalnie: THE REFERRAL ENGINE) Jak efektywnie
wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej
firmy Jantsch John
Wydawnictwo: MT
Biznes ISBN: 978-83-[zasłonięte]-9586-2 Tłumaczenie:
Witkowska Magda Format: 15.5x23.5cm Ilość stron:
284 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami Wydanie: 2011
r.
Opis: Ostentacyjna
reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę
oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak
dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania
produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie,
głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać
to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu,
John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające
wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu
nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą
firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:
* Rozmawiaj z klientami,
zamiast do nich przemawiać. * Sprzedawcy to najważniejsi
członkowie twojego zespołu marketingowego. * Przekazuj
klientom odpowiednie informacje.
Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w
znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki
skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne
przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem,
lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi,
że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały
czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze
naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny
przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej
firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na
działalność marketingową.
O AUTORZE John Jantsch jest
trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem
nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu
w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.
OPINIE Zgodnie z filozofią
Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania
osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z
klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które
ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się,
jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów. - Tony Hsieh, dyrektor
generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście
Chyba niewielu ludzi tak dobrze
zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że
żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi
wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta
książka zarobi na siebie w jeden dzień. - Seth Godin, autor
książki Najmocniejsze ogniwo
Któż by przypuszczał, że
zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie
przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty
również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w
pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę,
ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy. - Guy Kawasaki,
współzałożyciel serwisu Alltop
Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do
klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych
opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się
dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby
rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów
– John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej
formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych. - David
Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR.
|
|