Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Siła powiązań sieciowych w procesie... [nowa]

16-05-2014, 5:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157923010
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 2   
Koniec: 16-05-2014 05:08:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Siła powiązań sieciowych w procesie internacjonalizacji a wyniki przedsiębiorstwa

Małys Łukasz

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64190
  • liczba stron: 183
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Difin
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-06
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W książce autor poszukuje odpowiedzi na pytanie jakiego rodzaju powiązania sieciowe kształtowane z podmiotami na rynkach zagranicznych mogą w największym stopniu przyczynić się do poprawy wyników przedsiębiorstwa.

    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Istota i zakres powiązań sieciowych przedsiębiorstwa
    1.1. Koncepcje dwustronnych powiązań przedsiębiorstw
    1.1.1. Teoria kosztów transakcyjnych a powiązania między
    podmiotami rynkowymi
    1.1.2. Teoria wymiany społecznej w analizie powiązań biznesowych
    1.1.3. Modele rozwoju relacji biznesowych
    1.2. Sieć biznesowa jako system wielokierunkowych powiązań
    przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia rynkowego
    1.2.1. Koncepcja powiązań sieciowych i sieci biznesowych
    1.2.2. Podmiotowy zakres współpracy w sieciach biznesowych
    Rozdział 2. Powiązania sieciowe a proces internacjonalizacji
    przedsiębiorstwa
    2.1. Pojęcie i zakres procesu internacjonalizacji przedsiębiorstwa
    2.2. Klasyczne modele internacjonalizacji przedsiębiorstwa
    2.3. Internacjonalizacja przedsiębiorstwa w ujęciu sieciowym
    Rozdział 3. Siła powiązań sieciowych a wyniki działalności
    przedsiębiorstwa
    3.1. Koncepcja siły powiązań sieciowych
    3.2. Siła powiązań sieciowych na rynkach zagranicznych
    Rozdział 4. Powiązania sieciowe przedsiębiorstwa a działalność
    na rynkach zagranicznych - analiza empiryczna
    4.1. Zakres projektu badawczego i charakterystyka respondentów
    4.2. Charakter powiązań przedsiębiorstwa z głównymi podmiotami
    otoczenia na rynkach zagranicznych
    4.3. Siła zagranicznych powiązań sieciowych a wyniki przedsiębiorstwa
    4.4. Studia przypadku wybranych przedsiębiorstw
    4.4.1. Grupa Magellan
    4.4.2. Elektromontaż Poznań S.A
    Zakończenie
    Bibliografia
    Spis rysunków
    Spis tabel

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.