Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Siła podświadomości + Uwieść podświadomość

18-08-2014, 16:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 72 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4438434493
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 18-08-2014 17:01:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 20

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Siła podświadomości
Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?
Alter Adam
 Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN

 ISBN: [zasłonięte]978-8305-517-5
 Format: 14.5x20.5cm
 Liczba stron: 328
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2013 r.

 Podświadomość – umiejętnie wykorzystana – może być źródłem życiowego powodzenia.
Świat jest pełen słów i obrazów, które zmuszają nas do podejmowania nieoczekiwanych decyzji. Jesteśmy tak silnie przywiązani do swoich inicjałów, że przekazujemy więcej pieniędzy ofiarom akurat tych huraganów, których nazwa zaczyna się na tę samą literę, co noszone przez nas imię: Ken przeleje pokaźną sumę na konto fundacji dla ofiar Katriny, a Ron chętniej wesprze poszkodowanych przez huragan Rita.
W społecznych interakcjach również dochodzą do głosu różne mechanizmy: zawodowi kolarze pedałują szybciej, jeśli oglądają ich kibice; wykładowcy uniwersyteccy wrzucają trzy razy więcej drobnych do puszki w pokoju socjalnym – w ramach symbolicznej zapłaty za wypitą herbatę i kawę – kiedy na ścianie wisi zdjęcie pary oczu. Ewolucja uwrażliwiła nas na bycie obserwowanym, dlatego postępujemy szlachetniej, nawet jeśli przygląda nam się jedynie para fotograficznych oczu. Również świat fizyczny na wiele sposobów niepostrzeżenie nami kieruje. Słabe oświetlenie w pomieszczeniu podświadomie sugeruje, że nikt nas nie obserwuje, zachęca więc do nieuczciwości i kradzieży, niebieskie – łagodzi brutalne zapędy, ponieważ kojarzy się z policją. Trenujący taekwondo oraz judocy w czerwonym kimonie wygrywają częściej niż zawodnicy ubrani na niebiesko, ponieważ czerwień popycha ich do bardziej agresywnego zachowania, a sędziowie postrzegają ich jako dominujących na macie.

Siła podświadomości ze szczegółami opisuje, w jaki sposób środowisko wpływa na myśli, uczucia i zachowania, skrzy się od odkrywczych spostrzeżeń, rozbrajających anegdot i nowatorskich eksperymentów.

„W swojej fascynującej książce Adam Alter opowiada o tym, co kształtuje nasze myśli i czyny. To niesamowite, jak silnie na nasze życie wpływają takie czynniki, jak pierwsza litera imienia, klimat, a nawet różowy kolor ścian. Alter, pisząc przejrzyście i z humorem, każe nam spojrzeć na naturę człowieka z zupełnie innej perspektywy”.
Paul Bloom, autor How Pleasure Works

„Adam Alter zgromadził wyniki najosobliwszych i najbardziej zaskakujących eksperymentów psychologicznych ostatnich lat. Gwarantuję, że po przeczytaniu Siły podświadomości zapragniesz podzielić się opisanymi w książce anegdotami ze znajomymi”.
Joshua Foer, autor bestsellera Jak zostałem geniuszem pamięci

Adam Alter, z pochodzenia Australijczyk, jest wykładowcą na Wydziale Marketingu Stern School of Business Uniwersytetu Nowojorskiego; prowadzi zajęcia również na Wydziale Psychologii tej samej uczelni. W 2009 roku zdobył doktorat z psychologii społecznej na Uniwersytecie Princeton. Występował w radio i telewizji, wykładał w wielu szkołach wyższych, w tym tak słynnych, jak Harvard, Yale, MIT, Stanford, Cornell i Uniwersytet Chicagowski. Jest autorem współpracującym z „Atlantic”, „The Huffington Post” oraz „Psychology Today”; jego artykuły ukazują się między innymi w „New York Timesie”, „The Economist”, „Newsweeku”, „The Wall Street Journal”, „Marie Claire”, „The Boston Globe” i „Wired”.

 

Uwieść podświadomość
Psychologia reklamy
Heath Robert
 Wydawnictwo: GWP

ISBN:[zasłonięte]978-8389-498-2
 Tłumaczenie: Trojnar Justyna
 Format: 14.5x20.5cm
 Liczba stron: 301
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2013 r.

 Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

 okładka