Siła kobiet w biznesie
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 15.5x23.5cm
Liczba stron: 350
Wydanie: 1
Rok wydania: 2015
Data wprowadzenia: 2[zasłonięte]015-03
ISBN:[zasłonięte]978-8389-602-3
Kobieta - to brzmi dumnie. Czy jednak każda z nas jest w stanie szczerze tak powiedzieć? Czy nie jest tak, że często borykamy się z brakiem pewności siebie, ze zbytnią wrażliwością czy lękiem przed porażką? Książka „Siła kobiet w biznesie” powstała z myślą o polskich kobietach, o ich ukrytej sile, którą trzeba tylko wyzwolić, aby osiągnąć spełnienie. Książka rozpoczyna się od wywiadów z 10 kobietami sukcesu, osobami o wysokiej pozycji, silnym autorytecie, prawdziwymi liderkami, które poprzez swoje działania i osiągane sukcesy inspirują i motywują do rozwoju. Dzięki tej książce otrzymamy również wskazówki i komentarze związane z różnymi aspektami życia kobiety. Autorki psychologicznym okiem przyglądają się kobiecym możliwościom rozwoju, doradzają jak awansować i stać się liderką. Pokazują jak wydobywać i korzystać ze swoich mocnych stron czy też jak można połączyć ze sobą życie zawodowe i rodzinne, czerpiąc spełnienie w każdej z tych sfer. Książka zawiera też specjalnie przygotowane przez obie autorki ćwiczenia, które pomogą każdej kobiecie skutecznie wykorzystać drzemiący w niej potencjał. Tak, aby każda patrząc rano w lustro z dumą mogła powiedzieć - „Jak dobrze być kobietą!” Dzięki tej książce: • nauczysz się sięgać po to, czego pragniesz • zyskasz pewność siebie • odkryjesz swoje mocne strony • dowiesz się jak połączyć ze sobą sferę zawodową i rodzinną • nauczysz się w pełni wykorzystywać swój potencjał • poczujesz się spełniona w każdej dziedzinie życia
Moja pasja Moja rodzina
Oprawa: Twarda z obwolutą
Format: 15.0x22.5cm
Liczba stron: 232
Wydanie: 1
ISBN:[zasłonięte]978-8389-543-9
Polskie wydanie bestsellera „New York Timesa”! Czy można połączyć karierę zawodową, małżeństwo, plany rodzinne i rozwój osobisty? Jak być kobietą spełnioną na wszystkich polach? Co zrobić, aby osiągnąć sukces i idealną równowagę? Na te pytania odpowiada w autobiograficznej książce Mika Brzezinski – popularna dziennikarka, córka wybitnego polityka, autorka bestsellerów. Lekko i błyskotliwie, opierając się na własnych doświadczeniach, pisze o codzienności współczesnej kobiety, godzeniu różnych ról i często niełatwych wyborach. Jej książka jest niezwykle uczciwa i do bólu szczera – autorka otwarcie dzieli się z czytelniczkami nawet wstydliwymi i nieprzyjemnymi historiami ze swojego życia. Krok po kroku poznajemy losy tej niebanalnej kobiety, szukając wraz z nią odpowiedzi na pytanie: czy można mieć wszystko naraz? Dzięki lekturze książki czytelniczki: • poznają przepis na sukces kobiety, która sama pokonała przeszkody na drodze do szczęścia i satysfakcji zawodowej; • otrzymają rady dotyczące łączenia pracy zawodowej z życiem rodzinnym; • dowiedzą się, jak radzić sobie z niepowodzeniami i pokonywać ograniczenia; • poczują się zmotywowane w dążeniu do sukcesu.
Coaching marki osobistej
czyli kariera lidera
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 13.5x20.5cm
Liczba stron: 288
Wydanie: 1
Rok wydania: 2015
Data wprowadzenia: 2[zasłonięte]015-02
ISBN:[zasłonięte]978-8389-609-2
• Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne? • Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery? • Czym marka osobista różni się od wizerunku? Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej. Jego książka jest niezwykle praktyczna – zawiera przydatne ćwiczenia, które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i wzmacnianiu własnej marki.
Lider(ka) z krwi i kości
Świadome przywództwo
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 13.5x20.5cm
Liczba stron: 184
Wydanie: 1
ISBN:[zasłonięte]978-8389-471-5
Bez względu na to, czy zarządzasz międzynarodową korporacją, czy też jesteś szefową małej firmy, możesz odnieść sukces dzięki świadomemu działaniu. To, kim i jaka jesteś, zależy tylko od ciebie. Sztuka polega na tym, byś przewodząc grupie ludzi, nie zapomniała, że jesteś po to, by ich słuchać i im pomagać. Dzięki tej książce poznasz styl przewodzenia, który jest skuteczny w każdych warunkach. Dowiesz się, jak stać się świadomą liderką i wydobywać potencjał z osób podążających za tobą. Dopasuj się do otoczenia, korzystaj z inteligencji emocjonalnej i przebudź się do świadomego działania. Pamiętaj: nie każdy rodzi się liderem, ale każdy może nim zostać.