Sztuka osiągania zysku
ISBN: |
83-[zasłonięte]-0533-9 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46053 |
oprawa: |
miękka |
ilość stron: |
352 |
wymiary: |
122x194 |
rok wydania: |
2007 |
stan: |
nowa |
cena: |
40,55 |
Genialne dialogi o biznesie
- Koniec z błądzeniem po omacku -- czytelne przewodniki po świecie biznesu.
- Sztuka osiągania zysku. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię.
- Żółta koszulka lidera, czyli zostaw konkurencję w tyle.
Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu?
Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:
- Model rozwiązania dla klienta
- Model piramidy
- Model kluczowego produktu
- Model specjalizacji
- Model marki
- Model względnego udziału w rynku
- Model niskich kosztów biznesu