Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SHUFLADA Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

28-01-2012, 1:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.60 zł     
Użytkownik shuflada_pl
numer aukcji: 2022036837
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 26-01-2012 15:20:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.

Powiększenie
autor: Andy Wibbels |
wydawnictwo: Onepress |

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

ISBN: 83-[zasłonięte]-0534-7
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46053
oprawa: twarda
ilość stron: 192
wymiary: 122x194
rok wydania: 2007
stan: nowa
cena: 31,55


Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów

  • Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
  • Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
  • Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
  • jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
  • kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
  • jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
  • jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
  • jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
  • jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.

Komercyjny pamiętnik w sieci




SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.