POSTAWY I ZMIANA POSTAW DRUK CYFROWY
ISBN: |
83[zasłonięte]89574-5 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]95743 |
oprawa: |
miękka |
ilość stron: |
296 |
wymiary: |
24 x 17 cm. |
stan: |
nowa |
cena: |
40,55 |
DRUK CYFROWY NISKONAKŁADOWY
Postawy stanowią centralną część indywidualności człowieka. Można znaleźć wiele przykładów osób gotowych umrzeć za swoje przekonania. Ludzie kochają i nienawidzą, lubią i nie cierpią, sprzyjają komuś lub czemuś bądź wyrażają sprzeciw. Zgadzają się, nie zgadzają, sprzeczają się, a czasem nawet udaje im się kogoś przekonać. Codziennie jesteśmy narażeni na niezliczone próby zmieniania lub umacniania naszych postaw, podejmowane w kontaktach osobistych, za pośrednictwem środków masowego przekazu lub internetu.
Postawy są więc bardzo istotnym elementem naszego funkcjonowania, dlatego warto wiedzieć:
· czym są,
· jak powstają,
· jak się je mierzy,
· jak można je zmienić,
· jak wpływają na nasze zachowanie.
Książka na pewno zainteresuje nie tylko badaczy i studentów psychologii, socjologii i pedagogiki, ale również polityków i dziennikarzy.
Gerd Böhner - profesor, wykładowca na Uniwersytecie w Bielefeld. Zajmuje się psychologią społeczną. Jest współautorem kilku rozdziałów w Blackwell Handbook of Social Psychology (2001, Blackwell).
Michaela Wänke - wykłada psychologię społeczną i konsumencką na Uniwersytecie w Bazylei. Prowadziła badania w Stanach Zjednoczonych i w Australii. Jej główne zainteresowania badawcze dotyczą postaw, poznania społecznego, psychologii konsumenckiej.