Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SHUFLADA -- MBA. Kompendium [BOOK] [NOWA]

28-01-2012, 1:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69.50 zł     
Użytkownik shuflada_pl
numer aukcji: 2022360072
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 26-01-2012 16:05:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.

MBA. Kompendium

ISBN: 83-7361-827-9
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]36182
oprawa: twarda
ilość stron: 368
wymiary: B5
rok wydania: 2005
stan: nowa
cena: 69,55


Nowatorska teoria i praktyka BIZNESU
prosto z najbardziej prestiżowych kursów MBA

W ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami. Pozostały firmy, które zaspokajały potrzeby rynku. Tworzenie strategii w takich firmach zaczyna się od zdefiniowania tych potrzeb. Zbudowanie stabilnej firmy i utrzymywanie jej na rynku wymaga innowacyjności. Bez opanowania podstaw wiedzy o biznesie jest to wręcz niemożliwe.

"MBA. Kompendium" to książka przedstawiająca wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem firmą działającą na trudnym, współczesnym rynku. Autorzy -- wykładowcy Darden School działającej przy University of Virginia, jednej z najbardziej prestiżowych uczelni kształcących menedżerów -- opisują teorię i praktykę nowoczesnego biznesu. Omawiają wszystkie tematy wykładane na pierwszym roku typowego kursu MBA: marketing, ekonomię, etykę biznesu, przywództwo, strategię i zarządzanie zasobami ludzkimi i skupiają się na wyzwaniach, przed jakimi staje menedżer nowoczesnej firmy.

  • Rola przedsiębiorstwa we współczesnej gospodarce
  • Etyka nowoczesnego biznesu
  • Mikroekonomia i makroekonomia
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Definiowanie strategii przedsiębiorstwa
  • Zasady rachunkowości w firmie
  • Sposoby interpretacji sprawozdań finansowych
  • Zarządzanie finansami
  • Zawieranie aliansów strategicznych
  • Działalność na rynkach międzynarodowych

"MBA. Kompendium" to lektura obowiązkowa dla każdego menedżera.




SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.