Marketing według Teda Levitta
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-0906-2 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46090 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
336 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2008 |
stan: |
nowa |
cena: |
44,55 |
Ponadczasowa klasyka marketingu
- Innowacyjne naśladownictwo
- Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
- Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
- Globalizacja rynków
- Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.
"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.
Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz