MARKETING W GASTRONOMII
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-1953-3 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]08195 |
oprawa: |
broszurowa |
ilość stron: |
228 |
wymiary: |
16 x 23,5 cm |
rok wydania: |
2011 |
stan: |
nowa |
cena: |
54,55 |
Gastronomia jako ogniwo sfery uslug pelni wazne funkcje gospodarcze i spoleczne. Dostarczajac wysoko przetworzone produkty zywnosciowe, moze sie przyczyniac do unowoczesnienia spozycia oraz korzystnie wplywac na poziom zycia ludnosci. Ksiazka stanowi calosciowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omowil w niej: · pojecie i role gastronomii w gospodarce rynkowej, · istote i specyfike marketingu w gastronomii, · usluge gastronomiczna jako produkt, · strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, · dystrybucje uslug gastronomicznych, · ksztaltowanie cen w gastronomii, · promocje uslug gastronomicznych, · uslugi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, · uslugi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjnosci produktu w hotelarstwie. Ksiazka jest adresowana do studentow kierunkow ekonomicznych oraz sluchaczy szkol o profilu turystycznym. Dostarcza niezbednej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.