Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SHUFLADA -- JavaScript. Programowanie obiektowe

28-01-2012, 1:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.50 zł     
Użytkownik shuflada_pl
numer aukcji: 2022037801
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 26-01-2012 15:34:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.

Powiększenie
autor: Stoyan Stefanov |
wydawnictwo: Helion |

JavaScript. Programowanie obiektowe

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2242-9
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46224
oprawa: miękka
ilość stron: 336
wymiary: B5
rok wydania: 2010
stan: nowa
cena: 44,55


Poznaj obiektowe możliwości JavaScript!

  • Jak rozpocząć przygodę z językiem JavaScript?
  • Jak rozszerzać obiekty wbudowane?
  • Jak pracować w środowisku przeglądarki?

JavaScript jest obiektowym, skryptowym językiem programowania. Choć swą błyskotliwą karierę język ten rozpoczął ponad dwanaście lat temu, swoimi możliwościami wciąż potrafi zaskoczyć nawet doświadczonego programistę. Ostatnio - dzięki technologii AJAX - znów osiągnął on swą szczytową formę. Wykorzystując w odpowiedni sposób jego właściwości, sprawisz, że twój serwis WWW stanie się bardziej interaktywny i dynamiczny.

Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.

  • Pojęcia związane z programowaniem obiektowym
  • Typy danych, tablice, pętle, sterowanie wykonaniem
  • Wykorzystanie funkcji
  • Domknięcia
  • Obiekty wbudowane
  • Zastosowanie konstruktorów
  • Tablice asocjacyjne
  • Użycie prototypów
  • Rozszerzanie obiektów wbudowanych
  • Dziedziczenie
  • Praca w środowisku przeglądarki (modele BOM i DOM)
  • Wzorce kodowania i wzorce projektowe

Od podstaw do sprawnego programowania obiektowego!




SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.