INNOWACJE - NASTĘPNY KROK
ISBN: |
[zasłonięte]978-83652-92-3 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]06529 |
wymiary: |
234 x 160 x 29 mm |
stan: |
nowa |
cena: |
53,55 |
Innowacje. Następny krok opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.
Posługując się dogłębnymi studiami branż – komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
● Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci
● Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji
● Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces
Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.