Harvard Business Review. Marketing
ISBN: |
83-7361-916-X |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]36191 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
192 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2006 |
stan: |
nowa |
cena: |
62,55 |
Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm
Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.
Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.
"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.
W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:
- Mierzenie i ocenianie wartości marki
- Ratowanie osłabionej marki
- Zarządzanie marką tak jak firmą
- Branding: budowanie świadomości marki
- Marketing przez Internet
- Zarządzanie marką globalną
- Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe