Najcichszy, wyprodukowany do tej pory kask motocyklowy. Poziom hałasu został ograniczony aż o 60% w stosunku do poprzednika (2,2 dB). Udało się osiągnąć taki efekt między innymi dzięki poprowadzeniu kanałów wentylacji przy skorupie.
SKORUPA AIM+
- Skorupa wykonana z wielowarstwowego multikompozytu (włókien szklanych , organicznych, 3D oraz włókien „high performance”) – idealny balans pomiędzy elastycznością i odpornością materiału na uderzenia
- 4 rozmiary skorup - perfekcyjne dopasowanie (XXS-XS, S-M, L, XL-XXL) plus jedna dodatkowa skorupa dla rozmiaru XXXL
- Spełnia normę ECE 22/05.
WYPEŁNIENIE EPS O ZRÓŻNICOWANEJ GĘSTOŚCI
- Zastosowanie podwójnego wypełnienia EPS o różnej gęstości - uzyskanie właściwej absorpcji energii uderzenia.
NOWA SZYBA CW-1
- Niezwykle szczelne połączenie szyby z uszczelką skorupy kasku
- Udoskonalona uszczelka – lepsze wyciszenie
- Zaawansowany system fog-free - powiększona wkładka „Pinlock”
- Podniesiona krawędź górna wizjera – lepsza widoczność w czasie jazdy w pochylonej pozycji ciała.
SAMOREGULUJĄCY SYSTEM SZYBKIEGO DEMONTAŻU Q.R.S.A.
- System umożliwiający łatwy demontaż wizjera oraz mniejsze ryzyko otwarcia wizjera podczas jazdy lub pod wpływem uderzenia
- Mechanizm z funkcją samoczynnego dociągania wizjera do uszczelki.
WYJMOWANE WKŁADKI POLICZKOWE I POSZYCIA PASKÓW
- Perfekcyjne dopasowanie - wkładki boczne wykonane z 5 warstw wysokiej jakości gąbki dostępne w 6 rozmiarach.
- wyjmowane wkładki policzkowe i poszycia pasków - przystosowany do prania.
SYSTEM WENTYLACJI
- Ultra wydajna wentylacja kanałowa.
- Wloty wentylacji w części szczękowej oraz na czole w miejscach najlepszego dopływu świeżego powietrza.
- Wykorzystanie efektu „negatywnego” ciśnienia – podciśnienie tworzące się tuż nad kaskiem wyciąga gorące zużyte powietrze z wnętrza kasku.
- 2 wyloty - odprowadzenie gorącego i nieświeżego powietrza z całego wnętrza kasku.