Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SHL M11 zabytkowy żółte tablice 1963r.

28-06-2012, 4:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 3 000 zł     
Użytkownik smokuss
numer aukcji: 2413650627
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 1236   
Koniec: 25-06-2012 16:02:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam do sprzedania SHL M11 z 1963r.


odrestaurowany zabytkowy (stosowne żółte tablice),

dowód rejestracyjny z bezterminowym przeglądem),

odpala pez problemu i prowadzi się znakomicie,

drugi właściciel,

lekkie otarcie przedniego błotnika widoczne na zdjęciu.


Wszelkie pytania prosze kierować pod

608 [zasłonięte] 886

lub mailem

[zasłonięte]@interia.pl

 

Moge wysłać wiecej zdjec na wyrażną prośbe (mailem).


Dane Techniczne SHL M11

    Silnik:
    · Typ: S32, dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym.
    · Liczba cylindrów: 1
    · Średnica cylindra x skok tłoka / pojemność skokowa: 61,5 x 58 mm / 173 ccm.
    · Stopień sprężania: 6,3
    · Moc maksymalna: 9 KM przy 5000 obr / min.
    · Gaźnik: typ GM24U1, średnica gardzieli 24 mm
    · Zapłon: iskrownikowy.
    · Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm
    · Wyprzedzenie zapłonu: 29 st. ( 4,4 mm ) przed Z.Z.
    · Świeca: „Bosch” W225T11 lub równorzędna (Iskra F75).
    · Odstęp elektrod świecy: 0,4 - 0,6 mm
    · Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem.
    · Chłodzenie: powietrze o obiegu niewymuszonym.

    Układ napędowy:
    · Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło: łańcuchem tulejkowym 3/8” x 7,5 o 48 ogniwach, przełożenie 2;1 ( z = 34 : z = 17 )
    · Sprzęgło : 4- tarczowe, korkowe, mokre.
    · Skrzynia biegów: 3- stopniowa z kołami stale zazębionymi , przełożenia: I bieg - 2,89 ; II bieg - 1,47 ; III bieg - 1
    · Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na tylne koło: łańcuchem 1/2” x 7,75 o 112 ogniwach, przełożenie: 3,36 ( z = 47 : z = 14 )
    · Całkowite przełożenie między silnikiem a tylnim kołem: I bieg - 19,420 ; II bieg - 9,869 ; III bieg - 6,714.
    · Ciężar silnika z osprzętem i skrzynką biegów ( bez oleju ): 27 kg

    Podwozie:
    · Rama: kołyskowa z rur stalowych o przekroju prostokątnym.
    · Zawieszenie koła przedniego: na wahaczu „średnim” pchanym i elementach resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.
    · Zawieszenie koła tylnego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących z progresywnymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi.
    · Hamulce: szczękowe, pełno piastowe, średnica bębnów 160 mm
    · Koła: szprychowe, z ośkami przetykanymi.
    · Obręcze: 1,85 x 18”
    · Ogumienie: 3,00 x 18” - Kup opony do SHL M11
    · Instalacja elektryczna: iskrownik - prądnica - moc nominalna 28 W.
    · Akumulator kwasowy: 6V 7Ah lub 10Ah
    · Reflektor przedni: średnica - 150 mm, żarówki - 6V 25 / 25W i 12V 3W
    · Lampka tylna: z żarówką - 6V 3W i 6V 5W sygnału „stop”.
    · Oświetlenie szybkościomierza: żarówka - 6V 1,5W.
    · Sygnał dźwiękowy: typ SES 6V zasilany z akumulatora.
    · Prostownik selenowy: SPSs-36-08 w typie M11 i SPS-52-1 768 KJ w typie M11 - Lux umieszczony w reflektorze przednim.

    Dane eksploatacyjne Motocykla (pod obciążeniem jednej osoby):
    · Długość / szerokość ( kierownica ) / wysokość: 2010 / 660 / 960 mm
    · Wysokość siodła kierownicy: 760 mm
    · Rozstaw osi: 1290 mm
    · Najmniejszy promień skrętu: 1800 mm
    · Prześwit: 170 mm
    · Ciężar własny: 117 kg
    · Nośność: 160 kg
    · Dopuszczalny ciężar całkowity: 290 kg
    · Pojemność zbiornika paliwa: 13 l, w tym 1 l rezerwy
    · Pojemność skrzyni biegów: ok. 800 ccm
    · Pojemność amortyzatora przedniego: 85 ccm
    · Pojemność amortyzatora tylnego: 75 ccm
    · Ciśnienie w ogumieniu: przód - 1,2 at; tył - 1,4 at przy 1 osobie; 1,8 at przy 2 osobach
    · Prędkość maksymalna: 90 km / h
    · Prędkość ekonomiczna: 60 - 70 km / h
    · Zużycie paliwa przy prędkości: 60 km / h - 2,9 l / 100 km