Witam, mam do sprzedania SHL M11 z 1963r.
odrestaurowany zabytkowy (stosowne żółte tablice),
dowód rejestracyjny z bezterminowym przeglądem),
odpala pez problemu i prowadzi się znakomicie,
drugi właściciel,
lekkie otarcie przedniego błotnika widoczne na zdjęciu.
Wszelkie pytania prosze kierować pod
608 [zasłonięte] 886
lub mailem
[zasłonięte]@interia.pl
Moge wysłać wiecej zdjec na wyrażną prośbe (mailem).
Dane Techniczne SHL M11 Silnik: · Typ: S32, dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym. · Liczba cylindrów: 1 · Średnica cylindra x skok tłoka / pojemność skokowa: 61,5 x 58 mm / 173 ccm. · Stopień sprężania: 6,3 · Moc maksymalna: 9 KM przy 5000 obr / min. · Gaźnik: typ GM24U1, średnica gardzieli 24 mm · Zapłon: iskrownikowy. · Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm · Wyprzedzenie zapłonu: 29 st. ( 4,4 mm ) przed Z.Z. · Świeca: „Bosch” W225T11 lub równorzędna (Iskra F75). · Odstęp elektrod świecy: 0,4 - 0,6 mm · Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem. · Chłodzenie: powietrze o obiegu niewymuszonym. Układ napędowy: · Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło: łańcuchem tulejkowym 3/8” x 7,5 o 48 ogniwach, przełożenie 2;1 ( z = 34 : z = 17 ) · Sprzęgło : 4- tarczowe, korkowe, mokre. · Skrzynia biegów: 3- stopniowa z kołami stale zazębionymi , przełożenia: I bieg - 2,89 ; II bieg - 1,47 ; III bieg - 1 · Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na tylne koło: łańcuchem 1/2” x 7,75 o 112 ogniwach, przełożenie: 3,36 ( z = 47 : z = 14 ) · Całkowite przełożenie między silnikiem a tylnim kołem: I bieg - 19,420 ; II bieg - 9,869 ; III bieg - 6,714. · Ciężar silnika z osprzętem i skrzynką biegów ( bez oleju ): 27 kg Podwozie: · Rama: kołyskowa z rur stalowych o przekroju prostokątnym. · Zawieszenie koła przedniego: na wahaczu „średnim” pchanym i elementach resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi. · Zawieszenie koła tylnego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących z progresywnymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi. · Hamulce: szczękowe, pełno piastowe, średnica bębnów 160 mm · Koła: szprychowe, z ośkami przetykanymi. · Obręcze: 1,85 x 18” · Ogumienie: 3,00 x 18” - Kup opony do SHL M11 · Instalacja elektryczna: iskrownik - prądnica - moc nominalna 28 W. · Akumulator kwasowy: 6V 7Ah lub 10Ah · Reflektor przedni: średnica - 150 mm, żarówki - 6V 25 / 25W i 12V 3W · Lampka tylna: z żarówką - 6V 3W i 6V 5W sygnału „stop”. · Oświetlenie szybkościomierza: żarówka - 6V 1,5W. · Sygnał dźwiękowy: typ SES 6V zasilany z akumulatora. · Prostownik selenowy: SPSs-36-08 w typie M11 i SPS-52-1 768 KJ w typie M11 - Lux umieszczony w reflektorze przednim. Dane eksploatacyjne Motocykla (pod obciążeniem jednej osoby): · Długość / szerokość ( kierownica ) / wysokość: 2010 / 660 / 960 mm · Wysokość siodła kierownicy: 760 mm · Rozstaw osi: 1290 mm · Najmniejszy promień skrętu: 1800 mm · Prześwit: 170 mm · Ciężar własny: 117 kg · Nośność: 160 kg · Dopuszczalny ciężar całkowity: 290 kg · Pojemność zbiornika paliwa: 13 l, w tym 1 l rezerwy · Pojemność skrzyni biegów: ok. 800 ccm · Pojemność amortyzatora przedniego: 85 ccm · Pojemność amortyzatora tylnego: 75 ccm · Ciśnienie w ogumieniu: przód - 1,2 at; tył - 1,4 at przy 1 osobie; 1,8 at przy 2 osobach · Prędkość maksymalna: 90 km / h · Prędkość ekonomiczna: 60 - 70 km / h · Zużycie paliwa przy prędkości: 60 km / h - 2,9 l / 100 km