Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Shimano Ultegra BR-6800 szary tył hamulec

29-12-2014, 4:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 225 zł     
Użytkownik bike_center_pl
numer aukcji: 4848533979
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 9   
Koniec: 29-12-2014 04:47:35

Dodatkowe informacje:
Typ roweru: Szosowy
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Kupując kilka produktów płacisz tylko raz za przesyłkę.
Towar zawsze zgodny z opisem.
Towar najwyższej jakości i 100% sprawny.
Wszystkie nasze produkty pochodzą tylko z legalnych źródeł.
Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Dajemy gwarancję na wszystkie nasze produkty.
Profesjonalna obsługa i fachowa pomoc.
Dowolny sposób wysyłki.


Możliwe są dwie formy płatności, za pobraniem lub przelewem z góry na konto firmowe:
Multibank
59 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 043969
bike_center_pl
Walidrogi ul.Opolska 66A
46-050 Tarnów Opolski

Udział w aukcji jest jednoznaczny z akceptacją naszego regulaminu, aby zapoznać się z regulaminem kliknij tutaj.





Shimano Ultegra BR-6800 szary tył hamulec



Shimano Ultegra BR-6800 szary tył hamulec

Ultegra to najlepsze produkty oferowane zarówno dla zawodowców jak i zapalonych amatorów kolarstwa szosowego. Jakością i trwałością niewiele ustępują najwyższej grupie szosowej Shimano Dura ACE, zachowując przy tym lepszy stosunek jakości do ceny.

Hamulce z nowej grupy Ultegra charakteryzują się 10% wzrostem siły hamowania w stosunku do swojej poprzedniczki. Technologia budowy oparta na symetrycznym systemie Dual-pivot wspartych podwójnym ułożyskowaniem, oraz Shimano Linear Response (SLR-EV) wraz z dedykowanymi przewodami hamulcowymi BC-R680 sprawia iż poprawie znacząco uległa modulacja oraz skrócony został czas reakcji.

Konstrukcja SLR - bezpośrednia reakcja Shmano. W nowej konstrukcji użyto mechanizmów redukujących tarcie w szczękach, dźwigni i lince, poprawiające reakcje i modulację. W dźwigni zastosowano także mechanizm Servo Wave, zapewniający szybko kontakt klocka z obręczą oraz dłuższy skok dźwigni od momentu rozpoczęcia hamowania, ułatwiający kontrolowanie przebiegu hamowania.

  • hamulec na tył
  • okładzina R55C4 CS49
  • kolor: szary/grafitowy
  • nakrętka: 10,5mm
  • zasięg: 51mm
  • zmodyfikowano stosunek przełożeń dźwigni, by charakterystyka działania stała się bardziej linearna
  • poprawiono prowadzenie linek, by zredukować tarcie
  • hamulce oferują możliwość regulacji naciągu sprężyny, jak i ustawienia klocków
  • waga producenta: 343g para (przód + tył)