REKLAMACJE i ZWROTY
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zakupionego produktu, bardzo proszę o kontakt, abyśmy mogli rozwiązać wszelkie ewentualne problemy.
Zależy mi na tym, aby każdy z Państwa otrzymał pełnowartościowy produkt, zgodny z opisem. W przypadku otrzymania przedmiotu wadliwego lub uszkodzonego, proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów jak najdogodniejszego dla Państwa rozwiązania sytuacji (zwrot pieniędzy, wymiana produktu na nowy, udzielenie bonifikaty).
Każdemu z Państwa ustawowo przysługuje 10-dniowy termin zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Należy jednak pamiętać, że w takim wypadku koszty wysyłki w obie strony oraz pakowania pokrywa Kupujący. Oznacza to, że po dokananiu zwrotu w tym trybie Sprzedający przeleje na wskazane przez Kupującego konto bankowe kwotę równą uiszczonej wcześniej przez Kupującego wpłacie pomniejszonej o poniesione przez Sprzedającego koszty wysyłki i pakowania (także w przypadku, w którym koszty wysyłki były wliczone w cenę produktu). Z uwagi na ten przepis, bardzo proszę o przemyślane zakpy, abyście Państwo mogli uniknąć niepotrzebnych kosztów spowodowanych przez procedurę zwrotu produktu.
W przypadku zwrotu towaru w wyniku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki w obie strony w całości pokrywa Sprzedający. W przypadku zwrotu towaru z innego powodu, niż uzasadniona reklamacja, koszty pakowania i przesyłki pokrywa w całości Kupujący.
Wszelkie zwroty należy kierować na adres z ustawień Allegro, a wszelkie zapytania na wskazany w Allegro adres mailowy oraz numer telefonu.
KONTAKT
W razie pytań, proszę śmiało się kontaktować, na wszystkie pytania chętnie odpowiadam tak szybko, jak to możliwe (dostęp do internetu mam codziennie).
E-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Tel: 535-[zasłonięte]-200
Życzę UDANYCH ZAKUPÓW !!!
Satysfakcja GWARANTOWANA!!! - Lub zwrot Pieniędzy :-)