SHADOWS OVER CAMELOT
CARD GAME
+GRATIS BIULETYN GRA
ODBIÓR OSOBISTY MOŻLIWY CODZIENNIE RÓWNIEŻ W WEEKENDY OD 8-22 PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM
668[zasłonięte]438 - ODBIORY OSOBISTE, REKLAMACJE
532[zasłonięte]961 , [zasłonięte]@vp.pl - STATUS ZAMÓWIENIA
ADRESY ODBIORÓW
RUDA ŚLĄSKA DZIELNICA BYKOWINA
ALEKSANDRA KOWALSKIEGO 5
RUDA ŚLĄSKA DZIELNICA RUDA ( RUDA POŁUDNIOWA) 1OO M OD MC DONALD'S
Rycerze Okrągłego Stołu muszą ponownie wspólnymi siłami stawić czoła licznym zagrożeniom, jakie zgromadziły się wokół kraju króla Artura. Ale zaraz, zaraz - to nie są starzy rycerze, a raczej ich dzieci.
Czy zdołają oni stanąć na wysokości zadania i powstrzymać niebezpieczeństwo nim będzie za późno?
Gra karciana Shadows over Camelot, podobnie jak klasyczna planszówka o tym samym tytule, polega na współpracy graczy, mającej na celu realizację kolejnych zadań, nim poziom niebezpieczeństwa zagrażającego królestwu osiągnie zbyt wysoki poziom.
Zadania reprezentowane są przez pięć typów kart. Na każdej z nich widnieje symbol jednego, dwóch lub trzech mieczy oraz liczba od 1 do 4 lub znak zapytania.
Karty te są wymieszane z kartami Morgan le Fay (ich pojawienie się w grze rzuca na graczy przekleństwo) oraz kartami Merlina (pozwalającymi usuwać niektóre konsekwencje klątwy). Na początku gry każdy z graczy otrzymuje kartę lojalności której nie pokazuje pozostałym uczestnikom rozgrywki. Karty te określają, który z graczy jest zdrajcą i działa przeciwko wspólnej sprawie.
Kluczowe przy realizacji zadań jest przybycie w odpowiednim momencie, co obrazowane jest przez łączną wartość kart danej wyprawy. Podejmując realizację zadania zlicza się wartość z ułożonego stosu kart licząc na to, że otrzymana suma wyniesie 11, 12 lub 13. Mniejsza wartość oznacza, że rycerze przybyli na miejsce zbyt wcześnie marnotrawiąc czas. Wyższa wartość natomiast oznacza że przybyli zdecydowanie za późno.
Za odniesione sukcesy gracze otrzymują białe miecze, popełnione błędy skutkują otrzymaniem mieczy czarnych. Celem Rycerzy Okrągłego Stołu jest zgromadzenie siedmiu białych mieczy - jeśli tego dokonają, będą cieszyć się zwycięstwem. Jeżeli jednak wcześniej zdobędą siedem czarnych mieczy ich misja zakończy się fiaskiem, a królestwo upadnie.
Zawartość pudełka:
-
62 kart plotek
-
9 kart rycerzy
-
9 kart lojalności
-
16 mieczy
-
10 żetonów
-
instrukcja
INSTRUKCJA POLSKA
WYDANIE ANGIELSKIE