Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

@) Seybold Marshak KLIENCI.COM JAK STWORZYĆ

24-01-2012, 5:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 2003008558
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 09:37:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 
e-mail : 
[zasłonięte]@poczta.onet.pl  

telefon komórkowy :
  +48 [zasłonięte] 574 302  

kontakt gg :
  Status GG Agnieszka (38[zasłonięte]973) 
  Status GG Małgorzata (38[zasłonięte]784) 


Bank Millenium S.A.   

60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803


Zakupione książki wysyłam w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na moim koncie.


W przypadku wysyłki za granicę lub kilku książek jednocześnie na terenie kraju proszę o kontakt celem ustalenia kosztów wysyłki.


Można płacić za kilka książek łącznie, ale proszę, aby pieniądze za zakupione książki wpłynęły na moje konto nie później niż 7 dni od chwili zakończenia pierwszej aukcji wygranej przez Kupującego.  Cenię sobie szybkie i terminowe wpłaty.



Zakupione książki wysyłam w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na moim koncie.


W przypadku wysyłki za granicę lub kilku książek jednocześnie na terenie kraju proszę o kontakt celem ustalenia kosztów wysyłki.


Przy zakupie kilku książek, proszę o kontakt w celu ustalenia łącznych kosztów wysyłki.


Proszę, żeby pieniądze wpłynęły na moje konto nie później niż 7 dni od chwili zakończenia pierwszej aukcji wygranej przez Kupującego.  Cenię sobie szybkie i terminowe wpłaty.



kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć

Autor: Patricia B. Seybold, Ronni T. Marshak

 Tytuł: Klienci.com

Jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko

 Wydawca: IFC Press, 2001

Miejsce wydania: Kraków

ISBN: 839[zasłonięte]1920

Format: 155 x 235 mm

 Ilość stron: 417

 Oprawa: twarda z obwolutą

Waga: 0,8 kg

 Stan ogólny: bardzo dobry -

Stan obwoluty: dobry +

  Uwagi: nieznacznie wytarta obwoluta,

lekko zakurzone brzegi

Opis merytoryczny książki: 

Książka "Klienci.com" naszpikowana jest przykładami, w jaki sposób firmy, zarówno giganci z listy Fortune 500, jak i mniejsze przedsiębiorstwa podjęły inicjatywy handlu elektronicznego, które pomogły im pozostawić konkurencję daleko w tyle. Omawiane analizy przypadków takich firm jak: American Airlines, Amazon.com, Babson College, Bell Atlantic, Dell Computer, PhotoDisc, General Motors oraz Cisco Sysems czynią z książki "Klienci.com" wyjątkowo bogate źródło pomysłów oraz informacji. To właśnie jest książka, której potrzebujesz, by nie wypaść z obiegu w ulegającej szybkim przemianom erze handlu elektronicznego.


***


@) Seybold Marshak KLIENCI.COM JAK STWORZYĆ


Dodano 2[zasłonięte]011-11 11:23
WAŻNA INFORMACJA OD TEZEUSZA

Zawsze zależy nam na tym, by przesyłki dotarły do Państwa na czas - to szczególnie ważne przed świętami, jeżeli zdecydowali się Państwo na obdarowanie swoich bliskich wartościowymi pozycjami z naszego księgozbioru. Dlatego serdecznie zachęcamy do skorzystania z opcji wysyłki kurierskiej. Wybór tego serwisu gwarantuje najkrótszy czas doręczenia. Zapewniamy jednocześnie, że z naszej strony dokładamy wszelkich starań, by przesyłki wychodziły z naszego magazynu w dniu otrzymania płatności - jeżeli chcą Państwo sprawdzić jakość naszych usług w tym zakresie, zachęcamy do sprawdzenia komentarzy!


Informacja otrzymana od Poczty Polskiej
Ze względu na wzmożony ruch w okresie przedświątecznym czas doręczenia przesyłek może ulec wydłużeniu, szacunkowo o
3 dni - w przypadku przesyłek priorytetowych
5 dni - w przypadku przesyłek zwykłych