Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Seul - Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie

12-07-2012, 17:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.50 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 2396043937
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 14   
Koniec: 03-07-2012 22:23:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


Wpłata

mBank
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135 4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

Opis aukcji

Sylwia Seul

Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia


- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2009
- Format: B5
- Stan:
NOWA
- Okładka: miękka

- Ilość stron:
244





Nasza cena: 26,50 PLN

OPIS:

Wstęp

Rozdział 1

Specyficzne cechy rozwojowe dziecka w późnym dzieciństwie

1.1. Emocje

1.2. Obraz siebie

1.3. Aktywność a procesy poznawcze

Rozdział 2

Kontekst społeczny a rozwój dziecka

2.1. Dorosły wspomagający rozwój

2.1.1. Epizody wspólnego zaangażowania

2.1.2. Sprzężenie zwrotne

2.1.2.1. Mobilizacja

2.1.2.2. Krytyka

2.1.3. Wsparcie

2.1.4. Podsumowanie

2.2. Kontakty w rodzinie a rozwój ucznia

2.3. Kontakty z nauczycielem a rozwój ucznia

2.3.1. Poznawanie ucznia

2.3.2. Interakcja z uczniem

2.3.3. Podsumowanie

2.4. Kontakty w grupie rówieśniczej a rozwój ucznia

2.4.1. Podsumowanie

Rozdział 3

Nowe zadania w późnym dzieciństwie

3.1. Dziecko wobec nowych zadań

3.2. Zmiana w obrazie siebie i świata

3.3. Zadanie zwiastunem nowej jakości rozwojowej

3.4. Podsumowanie

Rozdział 4

Kontekst społeczny a rola ucznia. Wprowadzenie do badań

4.1. Problem i hipotezy

4.1.1. Problem

4.1.2. Hipotezy

4.2. Metoda

4.2.1. Zmienne i ich operacjonalizacja

4.2.1.1. Pomiar zmiennej zależnej

4.2.1.2. Pomiar zmiennych niezależnych

4.2.1.3. Charakterystyka przygotowanych narzędzi

4.2.2. Dobór osób badanych

4.2.3. Plan i przebieg badania

4.2.4. Model analizy statystycznej danych

Rozdział 5

Kontekst społeczny i cechy podmiotowe dziecka a rola ucznia

Wyniki

5.1. Hipoteza główna: modyfikacje kontekstu i zachowań ucznia

5.1.1. Analiza przyczyn

5.2. Udział inteligencji i lęku w pełnieniu roli ucznia

5.2.1. Udział inteligencji i lęku dziecka w kształtowaniu obrazu siebie

5.2.2. Udział inteligencji i lęku w ekspresji emocji w szkole

5.2.3. Udział inteligencji i lęku w powstaniu obrazu szkoły

5.2.4. Udział inteligencji i lęku w poszukiwaniu wsparcia

5.2.5. Udział inteligencji i lęku w podejmowanych formach aktywności ucznia

5.2.6. Udział inteligencji i lęku w pełnieniu roli ucznia – podsumowanie

5.3. Udział kontekstu rodzinnego w pełnieniu roli ucznia

5.3.1. Postawa rodziców wobec dziecka

5.3.1.1. Związek postawy rodziców z kształtowaniem obrazu siebie .

5.3.1.2. Związek postawy rodziców z ekspresją emocji w szkole

5.3.1.3. Związek postawy rodziców z powstawaniem obrazu szkoły

5.3.1.4. Związek postawy rodziców z poszukiwaniem wsparcia

5.3.1.5. Związek postawy rodziców z aktywnością dziecka

5.3.1.6. Postawy rodziców a rola ucznia – podsumowanie

5.3.2. Reakcje rodziców na trudności dziecka

5.3.2.1. Związek reakcji rodziców z kształtowaniem przez dziecko obrazu siebie

5.3.2.2. Związek reakcji rodziców z ekspresją emocji dziecka w szkole

5.3.2.3. Związek reakcji rodziców z powstawaniem u dziecka obrazu szkoły

5.3.2.4. Związek reakcji rodziców z poszukiwaniem wsparcia przez dziecko

5.3.2.5. Związek między reakcjami rodziców a aktywnością dziecka

5.3.2.6. Reakcje rodziców na trudności dziecka – podsumowanie

5.4. Udział kontekstu szkolnego w pełnieniu roli ucznia

5.4.1. Spostrzeganie ucznia w interakcji

5.4.1.1. Związek spostrzegania nauczyciela z obrazem siebie ucznia

5.4.1.2. Związek spostrzegania nauczyciela z ekspresją emocji

5.4.1.3. Związek spostrzegania ucznia z obrazem szkoły

5.4.1.4. Związek spostrzegania nauczyciela z poszukiwaniem wsparcia

5.4.1.5. Związek spostrzegania nauczyciela z aktywnością ucznia

5.4.1.6. Spostrzeganie nauczyciela a pełnienie roli ucznia

– podsumowanie

5.4.2. Zachowania nauczyciela w trakcie lekcji

5.4.2.1. Związek zachowania nauczyciela z obrazem siebie ucznia

5.4.2.2. Związek zachowania nauczyciela z ekspresją emocji ucznia

5.4.2.3. Związek zachowania nauczyciela z tworzeniem

przez ucznia obrazu szkoły

5.4.2.4. Związek zachowania nauczyciela z poszukiwaniem przez ucznia wsparcia

5.4.2.5. Związek zachowania nauczyciela z aktywnością ucznia

5.4.2.6. Związek zachowania nauczyciela z pełnieniem

przez dziecko roli ucznia – podsumowanie

Rozdział 6

Interpretacja wyników

6.1. Zmienne kształtujące obraz siebie

6.2. Zmienne kształtujące ekspresję emocjonalną

6.3. Zmienne kształtujące reakcję i działania w szkole

6.4. Zmienne wpływające na poszukiwanie wsparcia

6.5. Zmienne wpływające na aktywność dziecka

6.6. Wnioski końcowe

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel i schematów

Załączniki


W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

Kontakt

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Seul - Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie