Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji - od SS

14-07-2012, 17:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63.30 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395957861
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-07-2012 01:16:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Przed dokonaniem zakupu proszę zapoznać się ze strona "O mnie".

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacjiSerwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji
Autorzy: Gottfried Vossen, Stephan Hagemann
Data wydania: 05/2010
Stron: 424
Tytuł oryginału: Unleashing Web 2.0: From Concepts to Creativity
Tłumaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1605-3
Wydawnictwo Helion
Format: B5
Oprawa: miękka



Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Web 2.0

Jak poznać, czy serwis jest zbudowany w nurcie Web 2.0?
Jakie technologie stosować?
Jak wykorzystać sieć WWW do zwiększenia dochodów?

"Web 2.0 -- określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu podstawową rolę odgrywa treść generowana przez użytkowników danego serwisu. Ten termin został spopularyzowany dzięki firmie O"Reilly Media, która w 2004 roku zorganizowała szereg konferencji poświęconych temu nowemu trendowi internetowemu" -- tak o Web 2.0 piszą użytkownicy serwisu Wikipedia, który niewątpliwie sam także wpisuje się w ten nurt. Dodatkowo serwisy tego typu charakteryzują się niezwykłą interaktywnością, osiągniętą dzięki wykorzystaniu technologii AJAX.

W książce "Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji" przedstawiona została historia sieci WWW oraz zasady funkcjonowania serwisów społecznościowych i handlu elektronicznego. Dzięki niej dowiesz się więcej o technologiach takich, jak AJAX, RSS, Atom. Stanie się również dla Ciebie jasne, jaką rolę w tym wszystkim odgrywa XML. Podczas lektury tej książki zdobędziesz wiedzę na temat najpopularniejszych platform, służących do rozwoju aplikacji internetowych, takich jak Ruby on Rails, OpenLaszlo czy AjaxTK. Ponadto zyskasz wytyczne odnośnie tego, jak skutecznie reklamować się w sieci.

Historia sieci WWW
Technologie wykorzystywane w sieci WWW
Wykorzystanie języka XML
Zastosowania technologii AJAX
Platformy przeznaczone do tworzenia rozwiązań zgodnych z Web 2.0
Reklama w sieci
Handel elektroniczny

Korzystaj z potęgi Web 2.0!



Przedmowa (9)
1. Krótka historia sieci WWW (15)

1.1. Nowy gatunek aplikacji - narodziny sieci WWW (16)
1.1.1. Pojawienie się przeglądarek (17)
1.1.2. Wypłaszczanie świata (22)
1.1.3. Od odnośników do wyszukiwania (25)
1.1.4. Komercjalizacja internetu (38)
1.1.5. Sieci P2P i bezpłatna wymiana plików (52)
1.2. Osiągnięcia technologiczne w pigułce (56)
1.2.1. Sieci IP (58)
1.2.2. HTML i XML (61)
1.2.3. Usługi sieciowe i źródła RSS (66)
1.3. Zaangażowanie i wkład użytkowników - uspołecznianie sieci WWW (68)
1.3.1. Blogi i wiki (69)
1.3.2. Sieci społecznościowe (78)
1.4. Łączenie strumieni - narodziny "Web 2.0" (86)
2. Przegląd strumienia technologicznego (91)

2.1. Osiągnięcia w obszarze technologii sieciowych (91)
2.1.1. HTML (93)
2.1.2. XML (99)
2.1.3. CSS (104)
2.1.4. Technologie skryptowe (110)
2.2. Sieciowe zastosowania języka XML (127)
2.2.1. Usługi sieciowe (127)
2.2.2. Formaty źródeł internetowych (141)
2.3. P2P (152)
2.3.1. Sieci P2P do wymiany plików (152)
2.3.2. Inne zastosowania modelu P2P (156)
2.4. Podsumowanie (160)
3. Techniki i technologie podstawowe (163)

3.1. Bogate aplikacje internetowe (164)
3.1.1. Przykładowe aplikacje RIA - programy do obsługi poczty elektronicznej (166)
3.1.2. XMLHttpRequest - niezbędny składnik Ajaksa (175)
3.1.3. Następne aplikacje RIA - programy biurowe i mapy (185)
3.2. Interfejsy API, wywołania WPC i aplikacje hybrydowe (192)
3.2.1. Sytuacja w czasach Web 1.0 (193)
3.2.2. Rozpowszechnianie treści przy użyciu źródeł internetowych (199)
3.2.3. Aplikacje hybrydowe oparte na wywołaniach WPC (204)
3.3. Oznaczenia (216)
3.3.1. Serwis Flickr i oznaczenia (218)
3.3.2. Zakładki grupowe (230)
3.3.3. Folksonomie (236)
3.4. Podsumowanie (238)
4. Przykładowe platformy do rozwoju aplikacji sieciowych (241)

4.1. Metodologie rozwoju (243)
4.2. Platformy ajaksowe działające po stronie klienta (248)
4.2.1. Platforma Kabuki Ajax Toolkit (248)
4.2.2. Tworzenie Zimletów przy użyciu platformy AjaxTK (253)
4.3. Platformy działające po stronie serwera (260)
4.3.1. Ruby on Rails (261)
4.3.2. Tworzenie aplikacji sieciowej przy użyciu platformy Rails (263)
4.4. Platformy dla innych technologii rozwoju aplikacji RIA (271)
4.4.1. Rozwój aplikacji RIA przy użyciu platformy OpenLaszlo (272)
4.4.2. Flash a Ajax (277)
4.5. Podsumowanie (280)
5. Oddziaływanie sieci WWW nowej generacji (283)

5.1. Modele biznesowe w internecie i sieci WWW (284)
5.1.1. Brokerzy i handlowcy pobierający prowizję (285)
5.1.2. Reklama (287)
5.1.3. Pośrednicy informacyjni (291)
5.1.4. Model społecznościowy i model subskrypcji (292)
5.1.5. Podsumowanie (293)
5.2. Własność danych (294)
5.3. Oprogramowanie jako usługa (SaaS) (298)
5.3.1. Spojrzenie w przeszłość - model ASP (299)
5.3.2. Usługi z perspektywy dostawcy (301)
5.3.3. Dostosowywanie usługi i spojrzenie na nie z perspektywy klienta (307)
5.4. Socjalizacja i współtworzenie treści (311)
5.4.1. Wyszukiwanie społeczne (311)
5.4.2. Społeczne aspekty oprogramowania (316)
5.4.3. Zmiany w internetowych sieciach społecznościowych (319)
5.4.4. Wykorzystanie w reklamach treści generowanych przez użytkowników (321)
5.4.5. Second Life (322)
5.5. Podsumowanie (325)
6. Sieć semantyczna i Web 2.0 (327)

6.1. Podstawy (329)
6.1.1. Ponownie o wyszukiwaniu (330)
6.1.2. Integracja danych i informacji (334)
6.1.3. Podstawy sieci semantycznej (336)
6.1.4. Struktura sieci semantycznej (339)
6.2. Języki sieci semantycznej (342)
6.2.1. Język RDF (343)
6.2.2. Język RDF Schema (RDFS) (345)
6.2.3. Język OWL (352)
6.3. Ontologie (357)
6.3.1. Wprowadzenie (358)
6.3.2. Projektowanie ontologii (360)
6.3.3. OntoMedia - oparty na ontologii system zarządzania zbiorami multimediów (370)
6.4. Od oznaczania do ontologii i z powrotem (373)
6.4.1. Mikroformaty (376)
6.4.2. Grupowe oznaczanie i folksonomie (379)
6.5. Podsumowanie (387)
Literatura cytowana (391)
Skorowidz (399)


  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?


    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka