Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Serwis płyta główna ASUS TOSHIBA DELL ACER FUJITSU

17-06-2012, 6:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 299 zł     
Użytkownik piotrrado1
numer aukcji: 2333660407
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 37   
Koniec: 22-05-2012 23:43:13
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


                  

Przed zakupem koniecznie zapoznaj się ze stroną "o mnie"

 Profesjonalna - ekspresowa (24h) naprawa płyty głównej ASUS TOSHIBA DELL ACER FUJITSU HP
WSZYSTKIE MARKI, WSZYSTKIE MODELE



Kurier door-to-door za jedyne 45 zł w obie strony !!!



Jeśli Twój laptop:

 zawiesza się, reaguje na docisk

włącza się, świecą diody,  lecz dysk nie pracuje lub też pracuje ale jest brak obrazu

pojawiają się paski, kostki (artefakty) na ekranie laptopa lub na ekranie zewnętrznym

nie zawsze reaguje  na włącznik

sam się wyłącza

ekran jest podzielony na 4,6 lub więcej pulpitów.

nie wykrywa karty sieciowej, wifi, USB lub pamięci.

  

Oznacza to, że Twój laptop ma uszkodzone połączenie chipsetu lub układu graficznego z płytą główną. 





Oferujemy Państwu profesjonalną naprawę płyty głównej - naprawę połączenia układów z płytą główną (chipset, grafika), polegającą na wymianie kulek BGA (REBALLING) w bardzo atrakcyjnej cenie.  Pracujemy na sprzęcie, który korzysta z podczerwieni jako źródła ciepła, zapewnia to większą precyzję napraw. Duża powierzchnia grzewcza zapobiega odkształcaniu się płyty podczas grzania. Używamy kulek ołowiowych, które posiadają bardziej elastyczne właściwości, co daje nam większą gwarancję trwałości. Wszystko to gwarantuje dłuższą żywotność laptopa po naprawie.

 

Udzielamy pisemnej gwarancji 3 miesiące na naprawę.


Paragon lub Faktura VAT


Zapraszamy do punktu:

RAD COM Serwis Komputerowy - Os. Stefana Batorego 11g, Poznań



od poniedziałku do piątku w godzinach 11-18, soboty 11-14


Kontakt: 722 [zasłonięte] 055





Jeśli jesteś z innego miasta nie ma problemu, skontaktuj się z nami a my wyślemy naszego kuriera po laptopa.

Koszt transportu w obie strony to tylko 45zł, niezależnie od ilości.
Paczka ubezpieczona do 5tys. i bezpieczna paczka w cenie

Usługę wykonujemy w ciągu 24 godzin od przyjęcia do serwisu.




Procedura wysyłki laptopa wygląda następująco:

· klient kontaktuje się z nami telefonicznie 722 [zasłonięte] 055 lub mailowo [zasłonięte]@radcom-serwis.pl i wstępnie opisuje usterkę

· po naszej akceptacji klient przesyła w mailu dokładny adres pod który mamy wysłać kuriera, oraz numer telefonu, imię i nazwisko osoby kontaktowej.

· przeprowadzamy diagnozę, po której wysyłamy mail do klienta z informacją o rodzaju usterki, oraz przedstawiamy koszt jej naprawy.

· Jeśli klient zgadza się na naprawę/wymianę komponentów, otrzymuje diagnozę gratis, a naprawa zostaje wykonana w ciągu jednego dnia lub w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych, do 3 dni roboczych.

· Po wykonanej naprawie kontaktujemy się z klientem z informacją o jej rezultacie.

· Klient licytuje wskazaną przez nas aukcję i należną kwotę przelewa na konto: Bank Millenium 65 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 940020

· Po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie, odsyłamy sprzęt kurierem.

Ważne aby do paczki dołączyć krótki opis usterki i dane do wysyłki zwrotnej.

 

Zapoznaj się z regulaminem serwisu na stronie "o mnie"