Kontakt
- gg:[zasłonięte]13983
- tel: (042)[zasłonięte]689-10
- e-mail: [zasłonięte]@akw.com.pl
Formy transportu i płatności
- Wpłata na konto bankowe
DB
40 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0484408 [zasłonięte] 288101
multibank
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 044218
-
"Mediatech" Sklep komputerowy al. Politechniki 10 box 12 Łódź czynny: pn-pt: 9:00 - 17:00 sobota 10 - 14
- przesyłka pocztowa ekonomiczna: 15zł
- Odbiór osobisty
- Paczki
Wysyłka
- Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem Poczty Polskiej jako paczki pocztowe priorytetowe lub listy polecone priorytetowe.
- O wysyłce klient informowany jest mailem.
- Zamówiony towar można również - po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) - odebrać w siedzibie firmy.
- Czas dostarczenia zamówienia wynosi zwykle 1-3 dni roboczych od momentu wysłania. Może się on przedłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu. W przypadku opóźnienia w dostawie prosi się o kontakt z urzędem pocztowym w Państwa miejscowości. Nie ma również możliwości dokładnego określenia, którego dnia i o której godzinie zostanie dostarczona paczka.
- Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, konieczne jest otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez sklep reklamacji na poczcie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznaje się, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.
- Po otrzymaniu przesyłki klient powinien dokładnie sprawdzić otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie dostarczyć o tym informację.
- Przesyłki nie są wysyłane firmami kurierskimi chyba, że klient sam przyśle do siedziby sklepu własnego przewoźnika. O fakcie tym należy dostarczyć informację przynajmniej na 24 godziny przed planowanym odbiorem.
Reklamacje i zwroty
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
- Na większość produktów zakupionych w sklepie F.U.H. Wieczorek udzielana jest gwarancja - według zasad określonych w opisie produktu.
- Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwrócony towar powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty.
- Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.
- Po otrzymaniu przesyłki gwarantuje się zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni od jej odbioru. Zwracana kwota pomniejszana jest o koszt przesyłki.
- Koszty przesyłki przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni pokrywa kupujący.
- Proszę nie mylić prawa do odstąpienia od umowy z możliwością zakupu sprzętu do przetestowania. Sprzęt testowany, a więc i używany nie podlega zwrotowi.
- Produkt uszkodzony lub wadliwy należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres: F.U.H. Wieczorek ul. Politechniki 10 box 12 90-130 Łódź. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Przesyłkę należy nadać pocztą polską jako paczkę pocztową lub list polecony. Paczki nadane w inny sposób nie zostaną odebrane albo ich koszty zostaną zwrócone wyłącznie w wysokości aktualnej stawki obowiązującej na dzień wysyłki przesyłki. Przesyłki wysyłane do sklepu F.U.H. Wieczorek należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięciami w sieci, wyładowaniami atmosferycznymi, używaniem niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.)
- uszkodzenia elementów szklanych,
- uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub niepowołane osoby trzecie,
- uszkodzenia powstałe w okolicznościach, za które nie odpowiada wytwórca i sprzedajacy, a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji,
- uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania.
- Towar przesłany do sklepu w ramach reklamacji musi być czysty zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny. W odniesienu do sprzętów nie spełniających tego warunku sklep zastrzega sobie prawo odmowy rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu sklep nie ponosi kosztów odesłania produktu.
|