Dlaczego powinieneś wybrać nasz serwis?
- działamy na rynku od 1989 roku
- specjalizujemy się w naprawach laptopów różnych marek i firm
- jako jedni z nielicznych serwisów w Polsce! pracujemy na profesjonalnym sprzęcie firmy VJ Electronix stacji BGA SUMMIT 750 (czytaj dalej "o naszej technologii")
- oferujemy konkurencyjne ceny i najwyższą jakość wykonanej usługi
- w cenie usługi wykonujemy czyszczenie i konserwację układu chłodzenia (wymiana past i termopadów, czyszczenie wentylatorów)
- na naprawy udzielany od 3 do 6 miesięcy GWARANCJI
Trochę o naszej Technologii i sposobie naprawy
Jako jedyni w województwie używamy stacji BGA SUMMIT 750 - najbardziej zaawansowana technologia i najwyższa jakość stosowana w naprawach i wymianie układów BGA (jesteśmy jednym z nielicznych serwisów w Polsce, który posiada SUMMITA 750). Taki sprzęt używany jest tylko w prawdziwych profesjonalnych serwisach.
Laptopy naprawiamy w strefie EPA (pełne i prawdziwe ESD łącznie z podłogą) - najbezpieczniejsze miejsce na naprawę Twojego laptopa - rzadko który serwis pracuje w prawdziwej strefie EPA! Chwalimy się naszym laboratorium (odwiedź nasza stronę www.bitserwis.com.pl) - sprawdź w jakich warunkach inni rozbierają Twojego laptopa!
Dzięki posiadanej technologii nie przegrzewamy płyt, pracujemy zgodnie z najwyższymi normami, nie niszczymy komponentów (układów) BGA oraz samych płyt głównych. Nasza stacja zapewnia profesjonalną, najwyższą dostępną na rynku jakość i bezpieczeństwo napraw BGA.
To wymogi technlogii montażu BGA zmusiły nas do zakupu najbardziej zaawansowanych urządzeń w celu zachowania temperatur fabrycznych podczas montażu. Ma to bezpośredni wpływ na żywotność montowanych układów BGA.
Zwykłe (tanie) stacje BGA nie zapewniają odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i powtarzalności procesów montażu komponentów! A na takich stacjach pracuje większość serwisów z allegro!
Procedura naprawy
Kliknij KUP TERAZ i dokonaj płatności.
Wyślij maila (wypełnij formularz) wraz ze swoimi danymi teleadresowymi oraz z dokładnym opisem usterki.
Laptopa możesz do nas dostarczyć osobiście lub wysłać, najlepiej kurierem (w ostateczności pocztą). W przypadku wysyłki prosimy o bezpieczne zapakowanie laptopa. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe z winy złego zapakowania paczki przez Klienta. Nie odbieramy sprzętu wysłanego do nas za pobraniem!
Zapakuj sam laptop bez zasilacza, toreb, myszek lub innych dodatków. Zasilacz wyślij tylko w przypadku gdy masz wątpliwość co do jego poprawnej pracy lub gdy usterka jest związana z uszkodzeniem gniazda zasilania, niepoprawnym ładowaniem itp. Uprzednio poniformuj nas o wysyłce mailowo na adres: [zasłonięte]@bitserwis.com.pl.
Laptopa prosimy wysyłać na adres serwisu: BIT SERWIS, 10-527 Olsztyn, ul. Partyzantów 82
Możemy również laptopa odebrać od Ciebie ze wskazanego adresu. W tym wypadku wezwiemy do Ciebie kuriera UPS, który odbierze laptopa od Ciebie. Koszt takiej usługi to 25zł (z ubezpieczeniem przesyłki). Prosimy w takim wypadku o wypełniejnie takiej opcji dostawy i zapłacenie lub dopłatę do przesyłki kurierem jeśli już dokonałeś zakupu w aukcji.
Koszt naprawy ustalany jest po stwierdzeniu usterki (dokonaniu diagnozy). Z dokładną wyceną zadzwonimy do Ciebie (lub wysyłamy informację mailem). Następnie zatwierdź naprawę.
Po dokonaniu naprawy zostaniesz poproszony o dokonanie przelewem zapłaty za usługę (informacja mailowa wraz z dokumentem proformy do zapłaty).
Po akceptacji, dokonaniu płatności i wykonaniu naprawy lub rezygnacji z naprawy, odsyłamy laptopa do Ciebie kurierem UPS.
Zastrzegamy sobie możliwość odmowy podjęcia naprawy, gdy były już podejmowane próby naprawy i nastąpiło uszkodzenia płyty głównej laptopa.
Pamiętaj - jedyne Twoje zadanie to dobrze zabezpiecz laptopa na czas transportu! Resztę pozostaw nam.
Informacje ogólne dotyczące naszych wszystkich aukcji: Towary są wysyłane NATYCHMIAST po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bądź płatności "Płacę z Allegro". Jeżeli chcesz zmienić adres wysyłki, dane do faktury itp. możesz to zrobić tylko za pomocą formularza dostawy w allegro.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, wady spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki przy kurierze. W przypadku uszkodzenia mechanicznego lub braku któregoś z zamawianych produktów, proszę sporządzić w obecności kuriera protokół reklamacji przesyłki.
Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nieużywanego (nienoszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar nie może być zwrócony, jeśli Zamawiający zdjął opakowanie (np. folię ochronną) lub plomby zabezpieczające towar.
W przypadku zakupu więcej niż jednego produkt, proszę o kontakt w sprawie ustalenia kosztów przesyłki. Wysyłka kurierem UPS.
|