Po zakupieniu OFERTY, proszę wypełnić Formularz Opcji Dostawy, w którym należy podać dokładny adres, z którego zostanie odebrany/dostarczony sprzęt. Proszę pamiętać o podaniu aktualnego numeru telefonu.
Następnie proszę wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY - wysłać go na adres e-mail: [zasłonięte]@mediakomp.net, tenże formularz (wypełniony, wydrukowany) należy także dołączyć do przesyłki ze sprzętem.
Wysyłany sprzęt należy zabezpieczyć i spakować tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Po otrzymaniu od Państwa formularza niezwłocznie zostanie wygenerowany i przesłany na podany w formularzu e-mail list przewozowy, który należy wydrukować w 2 kopiach - jeden dla kuriera, drugi na potwierdzenie odbioru przez niego przesyłki.
|
Po otrzymaniu przesyłki od Państwa przystępujemy do diagnozy usterki sprzętu. Po stwierdzeniu jaki jest problem, kontaktujemy się z klientem i informujemy go o diagnozie, koszcie usługi, ewentualnych części oraz czasie realizacji.
Gdy klient zgadza się na naprawę koszt diagnozy (30pln - wartość tej oferty) zostaje pomniejszony o koszt całościowej naprawy.
W sytuacji gdy klient nie zgadza się na naprawę poniesiony koszt diagnozy usterki nie jest zwracany oraz ponosi on koszty przesyłki w obie strony (w sumie 40pln).
|
Gdy klient zgadza się na naprawę przystępujemy do serwisowania otrzymanego sprzętu. Czas realizacji to zwykle 2-5 dni roboczych, chyba, że trzeba sprowadzić niestandardowe części, wtedy realizacja ulega przedłużeniu, oczywiście po wcześniejszym poinformowaniu klienta.
Jeżeli mamy zgodę klienta na naprawę sprzętu - przesyłka kurierska w obie strony jest BEZPŁATNA !!!
Na wykonane przez nasz serwis usługi udzielamy zazwyczaj 3 miesięcznej gwarancji (w indywidualnych przypadkach okres gwarancji może być inny).
|