Oferujemy Państwu profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich typów konsol. Dokładamy wszelkich starań, aby usługi serwisu Naszej firmy były na najwyższym poziomie, i jak najniższej cenie.
Wszelkie naprawy wykonujemy w możliwie jak najkrótszym terminie. W przypadku gdy produkt posiada oryginalną gwarancję producenta należy zapoznać się dokładnie z procedurą zgłoszenia reklamacji w autoryzowanym serwisie producenta i wykonać ją zgodnie z podanymi punktami dotyczącymi reklamacji. Zazwyczaj adresy punktów autoryzowanych serwisów podane są na karcie gwarancyjnej lub na oficjalnych stronach internetowych danego producenta. W przypadku wystąpienia wady produktu lub jego uszkodzenia w okresie gwarancyjnym sposób postępowania zależy od rodzaju gwarancji udzielonej na dany produkt.
Gwarancja Świat Gier ważna jest wyłącznie przy spełnieniu następujących warunków: Klient zgłaszający reklamację dokonał jego zakupu bezpośrednio w Naszym sklepie. Uszkodzenia produktu wynikają wyłącznie z jego wady ukrytej. Uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, samodzielne ingerowanie w produkt, brak plomb gwarancyjnych unieważnia gwarancje. Sprzęt musi zostać dostarczony wraz kopią (ksero) karty gwarancyjnej oraz dokumentu zakupu. Nie wydajemy duplikatów. W przypadku dostarczenia sprzętu wysyłkowo należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia, dokładny adres i kontakt telefoniczny.
Po dostarczeniu do nas konsoli ,oczekują Państwo na kontakt ze strony serwisanta w celu informacji o usterce oraz wycenie naprawy. Nastepnie serwisant po naprawie sprzętu poinformuje Państwa o możliwosci jego odbioru w naszym sklepie wraz ze wszystkimi kosztami ,a my oczekujemy na Państwa wizyte u nas.
Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 14 dni roboczych od daty uznania reklamacji. Termin rozpatrzenia gwarancji może być wydłużony o możliwie najkrótszy okres, jeśli usunięcie naprawy nie będzie możliwe w krótszym terminie a skomplikowanie naprawy będzie przedłużało termin naprawy.
Klient jest zobowiązany dostarczyć i odebrać sprzęt na własny koszt. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa nabywca.
|