Płyta główna jest jedną z najdroższych części Twojego desktopa. Większość serwisów nie posiada odpowiedniej wiedzy i specjalistycznych urządzeń więc jedyne co mogą zaoferować to wymiana płyty głównej. A przecież płyta główna jak każde inne urządzenie elektroniczne jest w pełni naprawialna. Problem w tym że do naprawienia tego drogiego elementu komputera potrzebna jest odpowiednia wiedza, narzędzia oraz oczywiście podzespoły, które są dość trudno dostępne.
Dzięki specjalizacji w naprawach płyt głównych desktopów oraz dostępie układów BGA możemy naprawić ponad 95% uszkodzonych płyt głównych. Dla Ciebie jest to bardzo ważna informacja ponieważ naprawa jest znacznie tańsza niż wymiana całej płyty głównej.
Serwis EUSECO nie stosuje używanych układów wykorzystujemy wyłącznie
układy nowe wolne od jakichkolwiek wad.
Naprawa „na chwilę”?
Nie w naszym serwisie. W przypadku,
gdy awaria się powtórzy gwarantujemy
darmową naprawę sprzętu, aż do
całkowitego usunięcia usterki.
CO ROBIĆ PO WYLICYTOWANIU NAPRAWY?
1. Jeśli jesteś z Bydgoszczy, przynieś sprzęt osobiście, jeśli spoza wyślij go kurierem. Skorzystaj z wysyłki DOOR-TO-DOOR (kurier odbierze paczkę z wskazanego miejsca w Polsce). Przesyłka w dwie strony wynosi 50zł. Cena ta doliczona jest do całkowitego kosztu naprawy. Oczywiście cena wysyłki kurierskiej zawiera ubezpieczenie Państwa sprzętu.
Kontakt z naszym serwisem - infolinia, e-mail – wstępna ocena usterki:
telefon: (52)[zasłonięte]350-61
telefon: 660-[zasłonięte]-171
2. Kolejny krok - zapakowanie uszkodzonego sprzętu najlepiej wraz z zasilaczem i dołączoną kartką zawierającą następujące informacje:
- Państwa imię i nazwisko,
- adres zwrotny,
- telefon kontaktowy,
- dokładny opis usterki.
Po zapakowaniu przesyłki należy wysłać jej wymiary (wysokość, szerokość, długość w cm) oraz wagę i dokładny adres odbioru wraz z telefonem kontaktowym na email podany w punkcie 1. Po wysłaniu powyższych informacji pracownik serwisu niezwłocznie zamówi dla Państwa kuriera, który przyjedzie następnego dnia roboczego w godzinach od 9 do 17 i odbierze zapakowany sprzęt. Dostaną Państwo e-mailem list przewozowy, który należy wydrukować i dołączyć do paczki.
3. Przesyłkę należy nadać na wskazany adres:
EUSECO Jędrzej Hernacki
ul. Wojska Polskiego 49/21
85-825 Bydgoszcz
4. Nasi technicy wycenią koszt naprawy i poinformują Państwa o nim telefonicznie w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.
5. Po naprawie, sprzęt testujemy przez 24 godziny, a następnie po pozytywnym przejściu wszystkich testów wysyłany go z powrotem do klienta.
DECYZJA O PODJĘCIU NAPRAWY ZAWSZE NALEŻY DO PAŃSTWA!!
- W przypadku gdy nie wyrażą Państwo zgody na wskazany przez technika koszt naprawy, nasz serwis odeśle niezwłocznie Państwa sprzęt na adres zwrotny wskazany na załączonej do desktopa kartce (koszt przesyłki poniesie odbiorca- wynosi on 50 zł).
- Natomiast, gdy wyrażą Państwo zgodę na wskazany przez technika koszt naprawy, nasz serwis rozpoczyna proces usuwania usterki, który przeciętnie trwa do 2 dni roboczych.
Twój czas jest bardzo ważny, więc, jako jedna z niewielu firm, wprowadziliśmy ekspresową i całkowicie darmową wycenę naprawy!!!
Po naprawie, urządzenie zostaje odesłane na adres zwrotny paczką pobraniową
(oczywiście z możliwością sprawdzenia przesyłki przy odbiorze).
Służymy pomocą przez cały czas trwania naprawy oraz po jej zakończeniu!!!
Na bieżąco informujemy klientów o postępach w naprawie.
NASZE HASŁA PRZEWODNIE PROFESJONALNOŚĆ, SZYBKOŚĆ I ATRAKCYJNOŚĆ:
PROFESJONALNOŚĆ
Wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalny sprzęt pozwala nam osiągnąć wysoką jakość oferowanych usług. Skuteczność napraw w naszej firmie wynosi ponad 95%
SZYBKOŚĆ
Doświadczona kadra pracownicza, sprawdzone technologie serwisowe. Efektem końcowym jest szybki czas naprawy (większość napraw jest wykonywanych do 5 dni roboczych).
ATRAKCYJNOŚĆ
Jeżeli są Państwo zainteresowani stałą współpracą lub posiadają większe ilości uszkodzonego sprzętu, prosimy o kontakt, przygotujemy korzystne rabaty oraz warunki świadczonych usług.
Na każdą wykonaną usługę udzielamy
maksymalnie do 12 miesięcy gwarancji!!!
Naprawiony sprzęt jest plombowany, wystawiana jest gwarancja na usługę, która wynosi odpowiednio 3 miesiące na reballing, 12 miesięcy jeśli został wymieniony nowy układ BGA.
Zachęcamy do skorzystania z pomocy
RZECZY NIEMOŻLIWE WYKONUJEMY OD RĘKI,
NA CUDA TRZEBA TROSZKĘ POCZEKAĆ !!!
EUSECO Jędrzej Hernacki
Uwaga W związku z częstymi pytaniami dotyczącymi aukcji wyjaśniamy, iż w naszym serwisie diagnostyka jest bezpłatna. W przypadku, gdy klient decyduje się na naprawę wysyłka kurierska w obie strony jest darmowa. Jeżeli dochodzi do rezygnacji z naprawy po przedstawieniu wyceny przez nasz serwis odsyłamy desktopa ale już na koszt klienta. Koszt wysyłki w takim przypadku wynosi 50zł brutto (cena ta pokrywa koszt wysyłki kurierskiej w obie strony). Wszystkie wysyłki kurierskie realizowane są za pośrednictwem firmy UPS, gdyż do tej firmy mamy największe zaufanie.