Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

!!! SERWIS LAPTOPÓW REBALLING GRAFIKI !!!

19-01-2012, 12:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 259 zł     
Użytkownik ArturWieczorek
numer aukcji: 2047958997
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 50   
Koniec: 24-01-2012 08:50:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


O mnie | Moje komentarze | Moje aukcje
Nasza firma zajmuje się serwisem laptopów.

NAPRAWA, REBALLING KART GRAFICZNYCH w cenie 300zł. Serwisem zajmujemy się na miejscu w sklepie, istnieje również możliwość wysłania komputera do nas.


Zapraszamy do naszych sklepów:


w ŁODZI: Al. Politechniki 10/12
90-980 Łódź
Tel. 42 [zasłonięte] 41
GG:[zasłonięte]139 83
[zasłonięte]@akw.com.pl

w RADOMSKU: ul. Żeromskiego 5
90-980 Łódź
Tel. 44 [zasłonięte] 73
GG:[zasłonięte]144 98
[zasłonięte]@akw.com.pl


NASZE INNE AUKCJE:

© PanelReklamowy


Kontakt
  1. gg:[zasłonięte]13983
  2. tel: (042)[zasłonięte]689-10
  3. e-mail: [zasłonięte]@akw.com.pl
Formy transportu i płatności
     
  1. Wpłata na konto bankowe:
  2.  
             Deutsche Bank:
             40 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0484408 [zasłonięte] 288101
  1.  
      "Mediatech"
      Sklep komputerowy
      al. Politechniki 10 box 12
      Łódź
      czynny:
      pn-pt: 9:00 - 17:00
      sobota 10 - 14
    1. przesyłka pocztowa ekonomiczna: 25zł
  2. Odbiór osobisty
  3. Paczki
Wysyłka
  1. Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem Poczty Polskiej jako paczki pocztowe priorytetowe lub listy polecone priorytetowe.
  2. O wysyłce klient informowany jest mailem.
  3. Zamówiony towar można również - po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) - odebrać w siedzibie firmy.
  4. Czas dostarczenia zamówienia wynosi zwykle 1-3 dni roboczych od momentu wysłania. Może się on przedłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu. W przypadku opóźnienia w dostawie prosi się o kontakt z urzędem pocztowym w Państwa miejscowości. Nie ma również możliwości dokładnego określenia, którego dnia i o której godzinie zostanie dostarczona paczka.
  5. Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, konieczne jest otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez sklep reklamacji na poczcie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznaje się, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.
  6. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien dokładnie sprawdzić otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie dostarczyć o tym informację.
  7. Przesyłki nie są wysyłane firmami kurierskimi chyba, że klient sam przyśle do siedziby sklepu własnego przewoźnika. O fakcie tym należy dostarczyć informację przynajmniej na 24 godziny przed planowanym odbiorem.
Reklamacje i zwroty
  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  2. Na większość produktów zakupionych w sklepie F.U.H. Wieczorek udzielana jest gwarancja - według zasad określonych w opisie produktu.
  3. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwrócony towar powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty.
  4. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.
  5. Po otrzymaniu przesyłki gwarantuje się zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni od jej odbioru. Zwracana kwota pomniejszana jest o koszt przesyłki.
  6. Koszty przesyłki przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni pokrywa kupujący.
  7. Proszę nie mylić prawa do odstąpienia od umowy z możliwością zakupu sprzętu do przetestowania. Sprzęt testowany, a więc i używany nie podlega zwrotowi.
  8. Produkt uszkodzony lub wadliwy należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres: F.U.H. Wieczorek ul. Politechniki 10 box 12 90-130 Łódź. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Przesyłkę należy nadać pocztą polską jako paczkę pocztową lub list polecony. Paczki nadane w inny sposób nie zostaną odebrane albo ich koszty zostaną zwrócone wyłącznie w wysokości aktualnej stawki obowiązującej na dzień wysyłki przesyłki. Przesyłki wysyłane do sklepu F.U.H. Wieczorek należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu.
  9. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  10. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  11. Reklamacji nie podlegają:
    1. uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięciami w sieci, wyładowaniami atmosferycznymi, używaniem niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.)
    2. uszkodzenia elementów szklanych,
    3. uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub niepowołane osoby trzecie,
    4. uszkodzenia powstałe w okolicznościach, za które nie odpowiada wytwórca i sprzedajacy, a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji,
    5. uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania.
  12. Towar przesłany do sklepu w ramach reklamacji musi być czysty zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny. W odniesienu do sprzętów nie spełniających tego warunku sklep zastrzega sobie prawo odmowy rozpatrzenia reklamacji.
  13. W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu sklep nie ponosi kosztów odesłania produktu.