SERWIS AGD ODKURZACZE AMERYKAŃSKIE uprzejmie informuje o możliwości dokonania przeglądu serwisowego odkurzaczy Rainbow SE/1[zasłonięte]986-19/,E-series/1[zasłonięte]998-20,E-2 series/2004/....... Proponowany przegląd powinien być wykonany po 8-10 latach użytkowania,gdyż w przeciwnym razie grozi awarią silnika,co spowoduje konieczność naprawy głównej,która jest kilkakrotnie droższa od w/w przeglądu.
Przypominamy:
Podstawowym warunkiem długoletniego użytkowania „RAINBOW”jest przestrzeganie zasad konserwacji urządzenia i czyszczenia separatora po każdym użyciu odkurzacza.Urządzenie posiada podwójną izolację.Do wymiany należy stosować tylko nowe części zamienne.
Jakiekolwiek czynności konserwacyjne/np.wymiana filtra HEPA/powinny być wykonywane przez odpowiedni SERWIS.
Stwierdzenie ingerencji pozaserwisowej unieważnia dokument gwarancyjny.W modelu „RAINBOW E i E-2 series/od XI.1998/zaleca się wymianę filtra HEPA po 18 do 24 miesięcy typowego użycia w domu/wykonuje to SERWIS.
Jeżeli urządzenie jest w złym stanie technicznym na skutek braku konserwacji i nie działa jak powinno,zostało upuszczone lub uszkodzone nie wolno włączać go do pracy.
Posiadamy 10-letnie doświadczenie i kilka tysięcy zadowolonych Klientów.Dysponujemy również odpowiednim zapleczem technicznym i oryginalnymi częściami zamiennymi i akcesoriami.
Przeprowadzenie przeglądu na czas zapewni Państwu kolejne lata bezawaryjnej pracy urządzenia.
Przez cały okres współpracy oferujemy Państwu bezpłatne doradztwo i pomoc techniczną.
Zapewniamy Państwu bezpłatnie/w promieniu 20 km od Warszawy
-
odbiór urządzenia do SERWISU/wystawiamy protokół przekazania
-
dostarczenie urządzenia do Klienta
-
kompleksowe sprawdzenie stanu technicznego
Zapewniamy w ramach aukcji:
- wymianę szczotek komutatora/SE i E-series
- wymianę łożysk wirnika/SE-3szt/E i E-2 series/2szt
- uszczelka i kolnierz silnika+ew.kondensator i przelotka przewodu/SE
- wymiana neutralizatora HEPA/E-series
- wysyłka urządzenia do Klienta po naprawie/gwarancja 24 miesiące
PO OGLĘDZINACH ODKURZACZA KLIENT ZOSTANIE POINFORMOWANY TELEFONICZNIE O STANIE TECHNICZNYM ODKURZACZA I O EWENTUALNYCH DODATKOWYCH KOSZTACH NAPRAWY.