Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SERVICE STRATEGY BASED ON ITIL V3 Inform IT

22-05-2014, 23:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 164.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177899830
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 22:46:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84427, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75312, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65405, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62047, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55646, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84427, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75312, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65405, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62047, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55646

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Service Strategy Based On ITIL V3: A Management Guide (Best Practice (Van Haren Publishing))

SERVICE STRATEGY BASED ON ITIL V3 Inform IT

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Inform IT
Language: English
Publisher: VAN HAREN PUBLISHING
Publication Date: 27 Aug 2008
Dimensions: 20.6 x 14.8 x 1.6 cm
Format: Paperback
Pages: 165
Condition: NEW
Product_ID: 9AD75C1249

 

 

The Management Guides are a concise summary of the ‘Foundations of IT Service Management based on ITIL V3’. A quick, portable reference tool to the standards used within the Service Management community. Not only includes the Lifecycle Approach but in addition covers the processes in a separate section as well.

What are the key service management processes? What is the ‘lifecycle’ approach?

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MEASURING ITIL: MEASURING, REPORTING AND MODELING

 ITIL V3: A POCKET GUIDE Bon, Jong

 SERVICE OPERATION BASED ON ITIL V3 Inform IT

 METRICS FOR SERVICE MANAGEMENT Peter Brooks

 COBIT 5 - A MANAGEMENT GUIDE Pierre Bernard

 KEY PERFORMANCE INDICATORS (KPI) Bernard Marr