Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SERVICE MANAGEMENT FOR DUMMIES Hurwitz, Bloor

22-05-2014, 14:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 198.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4175912179
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 13:44:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04405, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30349, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31366, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27651, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59687, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04405, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30349, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31366, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27651, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59687

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Service Management For Dummies

SERVICE MANAGEMENT FOR DUMMIES Hurwitz, Bloor

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Judith Hurwitz, Robin Bloor, Marcia Kaufman, Fern Halper
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 29 May 2009
Dimensions: 18.9 x 1.9 x 23.5 cm
Format: Paperback
Pages: 336
Condition: NEW
Product_ID: A47A44A589

 

 

A plain-English guide to managing IT from the customer's perspective * Practical guidance on delivering and managing IT so that it meets the multiple needs and demands of a company and its customers and end-users--both inside and outside the organization--is hard to come by; this accessible book takes a common-sense approach that explains exactly what IT services are and how to fit them most effectively into a business * Topics include setting a framework, keeping costs down, improving efficiency, and maintaining standards and best practices * This concept of how IT should be wired specifically into the goals and need of the company and its customers is part of a broader picture that includes ITIL, BPM, SOA, and Six Sigma Marcia Kaufman (Waltham,MA) is a founding partner of Hurwitz & Associates with 20 years of experience in analytics, business strategy, and industry research in business technology. Fern Halper (Waltham, MA) is a founding partner of Hurwitz & Associates and has more than 20 years of experience in data analysis, business analysis, and strategy development.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ITIL FOR DUMMIES Peter Farenden

 AGILE PROJECT MANAGEMENT FOR DUMMIES Mark Layton

 ITIL V3: A POCKET GUIDE Bon, Jong

 IT ARCHITECTURE FOR DUMMIES Hausman, Cook

 PROJECT MANAGEMENT FOR DUMMIES Nick Graham

 PRINCE2 FOR DUMMIES 2009 Nick Graham