Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SERVICE MANAGEMENT: AN INTEGRATED APPROACH Looy

11-03-2015, 18:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 458.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076102988
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 17:38:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55685, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37320, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10584, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17119, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53214, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55685, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37320, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10584, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17119, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53214

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Service Management: An Integrated Approach

SERVICE MANAGEMENT: AN INTEGRATED APPROACH Looy

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Mr Bart Van Looy, Paul Gemmel, Roland Van Dierdonck
Language: English
Publisher: Pearson
Publication Date: 7 Mar 2013
Dimensions: 24 x 18.8 x 3.2 cm
Format: Paperback
Pages: 544
Condition: NEW
Product_ID: AB7C7CB03X

 

 

Over 75% of graduates currently find work in the service industries, but there are very few books that deal specifically with the subject of service management.  This third edition of Services Management provides a comprehensive insight into the industry and its' importance in today's economies. The book is based on three central strands of services management: customers, employees and operations. The final part of the book addresses the issue of performance management and service strategy. Based on a series of research workshops with academics and practitioners at the Service Management Centre, De Vlerick School of Management, University of Ghent, the authors have produced in-depth case studies and survey research to help students to develop a thorough understanding of the specific challenges and issues of service management today.  Services Management third edition is ideal for Service Management students within a Business or Tourism degree, but also of great interest to operations, management, marketing and general business students

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SERVICE OPERATIONS MANAGEMENT Johnston, Clark

 THE STRATEGY BOOK Max Mckeown