Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SERVICE INNOVATION Lance Bettencourt

25-10-2014, 22:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 155.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643068484
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 22:04:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49836, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74150, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49146, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17130, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66107, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49836, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74150, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49146, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17130, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66107

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Service Innovation: How to Go from Customer Needs to Breakthrough Services

SERVICE INNOVATION Lance Bettencourt

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Lance Bettencourt
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 July 2010
Dimensions: 16.2 x 2.3 x 23.6 cm
Format: Hardcover
Pages: 304
Condition: NEW
Product_ID: AA7171C00X

 

 

Provides the framework to design services that unlock growth opportunities for every business. This book offers instructions on the finer points of how to rethink your approach to the customer's needs: how the customer defines value in a product or service. It also offers guidance on staying focused on the 'fuzzy front end' of service innovation.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 END OF COMPETITIVE ADVANTAGE Rita McGrath

 SERVICE DESIGN Andy Polaine, Lavrans Lrvlie

 OPEN SERVICES INNOVATION Henry Chesbrough

 BUSINESS MODEL GENERATION Osterwalder, Pigneur

 WHAT CUSTOMERS WANT Anthony Ulwick

 PREDICTABLY IRRATIONAL Dan Ariely