Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sergiusz Trzeciak, Strategie kampanii wyborczej

20-05-2014, 5:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik pienkows
numer aukcji: 4257760532
Miejscowość Lublin
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-06-2014 05:35:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2005
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O Autorze
Sergiusz Trzeciak - prawnik, politolog i konsultant polityczny. Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego (CEU) w Budapeszcie.
W roku akademickim 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego na Uniwersytecie w Oxfordzie. Współpracownik i wykładowca Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych.
Współzałożyciel Klubu 01. Odbył staże zagraniczne w Anglii w czasie wyborów samorządowych w 1995 r. i parlamentarnych w 1997r. Brał aktywny udział w wielu kampaniach wyborczych w Polsce i Wielkiej Brytanii, przechodząc różne szczeble zaangażowania - od wolontariusz, członka sztabu wyborczego, konsultanta do trenera przygotowującego sztaby wyborcze i kandydatów.

Spis treści
Wprowadzenie
1. Przygotowanie do kampanii
1.1. Od strategii do planu (Do kogo się zwracasz? / Co chcesz przekazać wyborcy? / Sposób, w jaki chcesz dotrzeć do wyborcy
1.2. Przygotowanie planu kampanii
1.3. Zespół (Szef sztabu / Członkowie sztabu wyborczego / Przydzielanie zadań)
1.4. Organizacja biura
1.5. Pozyskiwanie funduszy (Budżet kampanii / Dochody budżetu / Wydatki / Plan pozyskiwania funduszy)
1.6. Przygotowanie materiałów (Podstawowe wskazówki dotyczące przygotowania materiałów wyborczych / Rodzaje materiałów wyborczych i ich specyfika)

2. Kandydat
2.1. Wybór kandydata
2.2. Wizerunek kandydata (Przemówienia publiczne / Kręgi opiniotwórcze)
2.3. Promocja w mediach (Telewizja / Radio / Prasa / Internet)

3. Strategie wyborcze
3.1. Strategie bezpośrednie (Kolportaż / Odwiedziny u wyborcy / Ankietowanie / Spotkania, debaty publiczne i wizyty)
3.2. Strategie pośrednie - medialne (Rzecznik prasowy / Konferencje prasowe / Specyfika środków masowego przekazu)
3.3. Przekaz ukierunkowany (Ukierunkowanie geograficzne / Ukierunkowanie na określone grupy społeczne / Ukierunkowanie indywidualne / Konstrukcja przekazu ukierunkowanego)
3.4. Kampania negatywna (Anonimowe informacje / Publiczne oskarżenia / Skandale obyczajowe / Uczciwe reguły gry)

4. Regulacje prawne
4.1. Metody przeliczania głosów
4.2. Ograniczenia prawne
4.3. Ochrona prawna kandydata
4.4. Finansowanie kampanii (Ograniczenia w zakresie finansowania kampanii wyborczej / Dotacje podmiotowe / Subwencja na cele statutowe)
Zakończenie (Co zrobić z wygraną? / Co zrobić z przegraną?)


Poradnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Posiada formę konspektu i adresowany jest przede wszystkim do kandydatów startujących po raz pierwszy w wyborach parlamentarnych lub samorządowych oraz do członków ich sztabów wyborczych. Przydatny może być on również osobom ubiegającym się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych. więcej w książce...

Sergiusz Trzeciak, Strategie kampanii wyborczej


Dodano 2[zasłonięte]010-02 09:25
UWAGA:
W dniach 13-22 lutego wysyłki nie będą realizowane. Przerwa urlopowa.
Wszystkie zakupione i opłacone przedmioty zostaną wysłane w dniu 23 lutego 2010.